Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:275135
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurētspējas novērtēsanas teorētiskie paņēmieni    4
1.1.  Konkurences vide un konkurētspēja    5
1.2.  Konkurences vides analīze pēc SVID analīzes    6
1.3.  Konkurences vides analīze pēc Portera 5 spēku modeļa    7
2.  Uzņēmuma raksturojums    9
3.  „Fazer maiznīcas” konkurētspēja Latvijas maizes tirgū    13
3.1.  Portera 5 spēku modelis    13
3.2.  SVID analīze    15
3.3.  Pāra – nepāra metode    17
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras saraksts    23
Extract

2 UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS
„Fazer maiznīcas” uzņēmums visā Latvijā un aiz tās robežām piedāvā plašu, patērētāju prasībām piemērotu maizes produktu sortimentu ar preču zīmēm “Druva” un "Fazer". “Fazer maiznīcu” maizi raksturo labas garšas īpašības, kvalitāte, pievilcīgs iepakojums un pieejama cena.
Misija un Fazer zīmola būtība ir garšas baudījums. Labs ēdiens ne tikai lieliski garšo, bet arī smaržo, izskatās un rada brīnišķīgas sajūtas, pat skanējumu. Tas ir piedzīvojums, kas sajūsmina un sniedz baudu.
Fazer grupas kopīgās vērtības:
1. Klients: vienmēr cenšas pārspēt klientu cerības.
2. Kvalitātes izcilība: tiecas pēc augstas kvalitātes visā ko dara, un nepārtraukti turpina attīstīties.
3. Komandas gars: apvienojot spēkus un zināšanas, iegūst klientu uzticību un sasniedz izvirzītos mērķus. [6]
Uzņēmums savā darbībā ievēro atbildīgas uzņēmējdarbības principus, un atbalsta sociālās atbildības projektus visā Latvijā.
Sabiedrisko attiecību veidošanas jomā “Fazer maiznīcas” veic sekojošas aktivitātes:
- Ievieš atlaides noteiktiem produktiem, kas dod iespēju iepazīt doto produkciju un padara to pieejamāku plašākam pircēju lokam;
- Atbalstot jaunos talciniekus, kas Spodrības mēneša aktivitāšu ietvaros (vairāk nekā sešdesmit J. Čakstes Liepājas pilsētas 10. Vidusskolas audzēkņi) sakopj kāpas pie Jūrmalas parka.
“Ikgadēji atbalstot šo talku, veicinām to, ka bērni apzinās, cik viegli ikdienā ir nomest atkritumus, bet cik laikietilpīgi ir tos savākt. Vēl lielāks ir skolēnu prieks, redzot sava darba augļus – sakopto Liepājas pludmales kāpu zonu,” saka Ivars Skrebelis, SIA “Fazer maiznīcas” rīkotājdirektors. “Lai teritorijas uzkopšanas darbi veiktos raiti, gādājam par to, lai katram talciniekam būtu izturīgs cimdu pāris un ietilpīgs maiss ziemas gružu savākšanai. Un kas gan ir īsta talka bez gardām sviestmaizēm un karstas tējas? Arī par to esam parūpējušies.”
- 2006. gada rudenī sadarbībā ar Liepājas domi par “Fazer maiznīcas” un liepājnieku ziedotajiem līdzekļiem vienā no pilsētas iecienītākajām atpūtas vietām - Kūrmājas prospekta alejā pie pieminekļa bojāgājušajiem jūrniekiem - tika uzstādīti 40 soliņi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register