Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:278618
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma, tās būtība un ietekme uz patērētāju    4
1.1.  Reklāmas būtība, definējumi    4
1.2.  Vēsturiskā attīstība Latvijā un pasaulē    4
1.3.  Reklāmas pamatuzdevumi mūsdienās    5
1.4.  Reklāmas ietekmes psiholoģija    6
2.  Reklāmas izplatības vides    7
2.1.  Reklāmas līdzekļi    7
2.2.  Mērķauditorijas    7
2.3.  Reklāmas tirgus Latvijā    10
3.  Reklāmas veidi    10
3.1.  Tiešā reklāma    10
3.2.  Netiešā reklāma    10
4.  Latvijas Republikas likumdošana reklāmas jomā    13
  Secinājumi    14
  Izmantotie informācijas avoti    15
  Pielikumi    17
Extract

Reklāma mūsu dzīvē ieņem arvien lielāku lomu. Ikdienā mēs ar to sastopamies ik uz soļa. Es kā patērētājs vēlējos iegūt zināšanas par reklāmu, lai būtu zinošs reklāmas psiholoģiskās iedarbības priekšā. Tēmu izvēlējos tāpēc, ka vēlējos izpētīt reklāmas izplatības vides un tās ietekmi uz patērētāju. Netiešā reklāma ir, piemēram, kāda uzņēmēja uzstāšanās televīzijā, kas netieši norāda uz šo uzņēmumu. Šādas vides ir daudz un katrai ir sava ietekme uz patērētāju. Tēma ir diezgan aktuāla, jo netiešā reklāma parādās arvien vairāk un kļūst nepieciešams to sīkāk izpētīt. Problēma saistās ar to, ka, palielinoties ekonomiskās reklāmas apjomam, palielinās arī slēptās ekonomiskās reklāmas apjoms, kura ir nelegāla.
Darba tēma: Ekonomiskā reklāma
Darba mērķis: Izpētīt ekonomiskās reklāmas vides un ietekmi uz patērētāju.

1. Reklāma, tās būtība un ietekme uz patērētāju
1.1. Reklāmas būtība, definējumi

Lai veiktu preču realizāciju, nepietiek tikai aizgādāt preces uz vietām, kur cilvēki viegli tās var iegādāties. Potenciālie patērētāji ir jāinformē, kādas preces ir nopērkamas, un tad jāpārliecina tās nopirkt (27, 86). Šodien ikdienas dzīve bez reklāmas nav iedomājama. Ar to mēs sastopamies ik uz soļa – mājās, skolā, uz ielas, tomēr visbiežāk ar to sastopamies televīzijā, radio, laikrakstos, žurnālos (3, 48). Pastāv dažādi reklāmas definējumi:
Komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību (21, 506).
Dažāda veida paziņojumi publikai komerciālos nolūkos, kurus izdara un samaksā tie, kas no šīs reklāmas gūst vai gaida peļņu (6, 35275).
Informatīvi pasākumi (paziņojumi, afišas, videoklipi u.c.), lai kaut ko padarītu populāru, izraisītu interesi par kādu preci patērētājos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register