Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:278728
 
Evaluation:
Published: 12.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga un uzņēmuma tēla loma uzņēmējdarbībā    5
1.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    6
1.2  Uzņēmuma tēla veidošanās    9
2.  Uzņēmuma darbības analīze    18
2.1.  Nozares raksturojums    18
2.2  Uzņēmuma raksturojums    19
3.  Sia „MSM” tēla veidošanas principu pilnveidošana    25
3.1.  Sia „MSM” problemātika    25
3.2.  Sia „MSM” pilnveidošanās iespējas    29
  Secinājumi, priekšlikumi    32
  Izmantotā literatūra    34
Extract

Tēla veidošana un pats tēls ir svarīgs ne tikai katram indivīdam, bet arī uzņēmumiem. Tas, kādu tēlu indivīds vai uzņēmums izvēlas veidot, ir atkarīgs no dažādiem apstākļiem un aspektiem.
Vērtību sistēmas pārmaiņas liek raudzīties uz tradicionālajiem komunikācijas kritērijiem no cita skatu punkta. Svarīgi ir saprast kā mainās ieinteresēto personu vērtību kritēriji, kā tie ietekmē uzņēmumu stratēģijas un komunikācijas, kādi priekšnoteikumi pamudina menedžmenta tēla un reputācijas vērtību maiņu.( Asoc. prof. I. Bērziņš, prof. K.P. Nēbels. „Cilvēku, zīmolu, mediju un kultūras menedžments”)
Ir jāizprot tēla veidošanās būtība un jāapzinās, ka ekonomikā tas ir saistīts ar lietu kārtības un vērtību izveides pamatprincipu.
Ar uzņēmuma tēlu saprot, ka tēls ir veids, kā uzņēmums pasniedz  sevi publikai un/vai citiem uzņēmumiem. Katram uzņēmumam ir svarīgs savs tēls un atpazīstamība.
Katrs uzņēmums neatkarīgi no tā lieluma, strādā pēc saviem ieskatiem, tas nozīmē, ka veido savus organizatoriskos procesus, kurus veiksmīgi ir jāizpilda, lai realizētu uzņēmuma vīziju un sasniegtu noteiktos mērķus.
Tēla veidošana pēdējos gados ir viena no iecienītākajām un pieprasītākajām sabiedrisko attiecību aktivitātēm.
Zinātnieki šo efektu izskaidro šādi: cilvēki kļuvuši atklātāki, atvērtāki, vaļsirdīgāki un neatkarīgāki savos vērtējumos. Pasaules uzskatu tagad daudz mazāk ietekmē vide un tradīcijas. Procesi notiek ātrāk, vērtējuma pieņemšana norisinās zibenīgi. Industrijas vietā sāk dominēt servisa sektors, un preču vērtējumā vairs nav svarīgi apstiprināti kvalitātes rādītāji, bet gan nemateriālās vērtības.

Kursa darba mērķis: pētīt uzņēmuma tēla veidošanās principus
Kursa darba uzdevumi:
1)apkopot literatūru par uzņēmuma tēla veidošanos
2)analizēt literatūru par uzņēmuma tēla veidošanos
3)noskaidrot mārketinga lomu uzņēmuma tēla veidošanās procesā
4)noteikt problēmas un to risinājumus uzņēmumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register