Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:278792
 
Evaluation:
Published: 12.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA A/S „DIĀNA” RAKSTUROJUMS    5
2.  LIKUMDOŠANAS NORMATĪVIE AKTI UZŅĒMUMĀ    8
3.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE    13
3.1.  Iekšējās vides elementu raksturojums    14
3.2.  Iekšējās vides elementu savstarpējās mijiedarbības analīze    27
4.  VADĪTĀJA DARBĪBAS PRINCIPI UN VADĪŠANAS FUNKCIJAS    29
5.  VADĪTĀJA DARBĪBAS ANALĪZE    35
6.  UZŅĒMUMA VIETA NOZARĒ UN ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVAS LATVIJĀ    38
7.  AS „DIĀNA” ĀRĒJĀS VIDES IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    42
7.1.  Darbs ar pircēju uzņēmumā    44
7.2.  Uzņēmuma piegādātāji    49
7.3.  AS „Diāna” veikalu „Mājai un Dārzam” konkurētspējīgās priekšrocības    51
7.4.  AS „Diāna” PEST analīze    58
8.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJAS SISTĒMA    60
9.  LĒMUMU PIEŅEMŠANAS PROCESS UZŅĒMUMĀ AS „DIĀNA”    63
10.  SOCIĀLĀ ATBILDĪBA UZŅĒMUMĀ    65
  SECINĀJUMI    67
  PRIEKŠLIKUMI    67
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    69
Extract

SECINĀJUMI
Izanalizējot A/S ”Diāna” esošo situāciju, autore secina:
1. Uzņēmums ir akciju sabiedrība, kurā ir valdes priekšsēdētājs un vairāki dibinātāji, kuri arī ir akcionāri.
2. Uzņēmuma darbības veids – mazumtirdzniecība, vairumtirdzniecība.
3. Uzņēmumā ir sakārtota grāmatvedība, tā tiek vesta ievērojot Latvijas likumdošanu.
4. Uzņēmuma klienti ir gan valsts iestādes, gan privātie uzņēmēji, gan fiziskas personas. Lielākā daļa klientu 2009.gadā bija juridiskie klienti, kas no kopējā klientu skaita sastādīja 70%, bet 2010.gadā ir fiziskās personas, kas sastāda 50%.
5. No 2007.līdz 2009.gadam uzņēmuma darbības rezultāts ir bijusi peļņa-2007.gadā 672 524 Ls, 2008.gadā-762 712Ls, bet 2009.gadā ievērojami samazinājusies – 47 795.
6. ja salīdzina 2008.gadu ar 2009.gadu, tad gandrīz visi neto apgrozījuma ieņēmumu rādītāji ir labāki 2008.gadā, kaut arī 2009.gadā nākuši klāt jauni darbības veidi, kā piemēram, vairumtirdzniecība ar Ķīnas, Nīderlandes, Polijas, Vācijas, Ukrainas un Lietuvas precēm un kokmateriālu tirdzniecība. Krīze valstī ievērojami ietekmē uzņēmuma apgrozījumu.
7. Augstākā līmeņa vadītājam valdes priekšsēdētājam raksturīgs liberālais vadības stils.
8. Uzņēmumam izveidojusies stabila sadarbība ar vairākiem piegādātājiem.
9. Konkurētspējas faktoru izvērtējums parāda, ka uzņēmuma lielākie konkurenti ir „Kurši” un „K-Rauta.”
10. Uzņēmumā vāji notiek darba plānošana un netiek veikta ilgtermiņa stratēģiskā plānošana.
11. AS „Diāna” plaši pielieto mārketinga instrumentus uzņēmuma darbības aktivizēšanai un preču noieta veicināšanai.
12. Uzņēmums nenovērtē interneta lomu, jo nav mājas lapas.
13. Svarīgākos lēmumus uzņēmumā pieņem ar valdes priekšsēdētāja apstiprinājumu.
14. Uzņēmuma AS „Diāna” vadītājs atbalsta dažāda mēroga pasākumus un turpinās atbalstīt, izejot no gada peļņas.

PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumā censties izveidot jaunu pakalpojumu ieviešanu ar ko varētu ieinteresēt savus jaunos pircējus, piemēram, stikla griešana.
2. Ir jāpiestrādā pie cenu veidošanas un jārada kokurētspējīgas cenas, elastīgas cenu atlaides, lai palielinātu apgrozījuma apjomu, kas savukārt palielinās uzņēmuma peļņu.
3. Pievērst uzmanību juridisko jautājumu sakārtošanai uzņēmumā. Jāizstrādā jauni līgumi sadarbībai ar juridiskiem klientiem, jo pēc esošajiem līgumiem klients nenes nekādu atbildību par uz pēcapmaksas noteikumiem paņemto preci.
4. Mācīties no citiem Latvijā vadošajiem celtniecības uzņēmumiem, kā stabili noturēties celtniecības tirgū.
5. Veidot un attīstīt mūsdienīgu uzņēmumu, kas izprot un piepilda ptērētāju, darbinieku vajadzības un vēlmes.
6. Uzņēmuma vadītājam vajadzētu vairāk motivēt darbiniekus, lai ar lielāku atdevi pildītu tiešos darba pienākumus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register