Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281372
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  AS „Latvijas balzams” darbības apskats    6
2.  Mārketinga vides un situācijas analīze    9
3.  Konkurences analīze    22
4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    29
5.  SVID analīze    31
  Izmantotā literatūra    46
Extract

Mārketinga vide ir vide, kurā darbojas uzņēmums. Tā vide sastāv no vairākām jomām, kurās firmai ir jāatrod jaunas iespējas savu preču realizēšanā. Jebkurai firmai laikus jāpamana potenciālu briesmu rašanās, kas saistīts ar preču realizāciju. Mārketinga vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. Mārketinga vide veidojas no mikrovides un makrovides, tā ir mainīga un nav iepriekš paredzama, tā var radīt negaidītus pavērsienus un zaudējumus.
Mikrovide – spēki, kam ir tiešs sakars ar pašu firmu un tās iespējām klientu apkalpošanā (t. i., pati firma ,tās piegādātāji, mārketinga starpnieki, klienti, konkurenti un kontaktauditorijas).
Makrovide – daudz plašāki sociālie spēki, kas ietekmē mikrovidi (demogrāfiskie, ekonomiskie, darba, zinātniski tehniskie, politiskie un kultūras faktori).
Ārējā vide ir tie organizācijas funkcionēšanas nosacījumi un faktori, kas izveidojas samērā neatkarīgi no tās menedžmenta un var ietekmēt organizācijas darbību.
Eksistē ļoti daudz ārējās vides faktoru, tāpēc arī pastāv vairākas to klasifikācijas pieejas. Vienas no plašāk izplatītākajām ir ārējās vides iedalījums:
tieši ietekmējošā ārējā vide;
netieši ietekmējošā ārējā vide.
Tieši ietekmējošā ārējā vide ietver sevī tos faktorus, kas tieši ietekmē organizācijas darbību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1312924
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register