Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:283132
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 51 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Motivācijas teorētiskie aspekti   
1.1.  Motivācijas teorijas   
1.2.  Vadības stili   
1.3.  Personības motivējošie faktori   
2.  Uzņēmuma „Intercorcorp” raksturojums   
Extract

2.Uzņēmuma „Intercorp” raksturojums

Uzņēmums “Intercorp” ir dibināts 2007. gada augustā. Dibinātājs Aidamirs Bitavs un viceprezidente ir Larisa Gudim.
Uzņēmums darbojas Krievijā un Eiropā. Uzņēmuma produkts, kas tiek virzīts tirgū, ir programmas nodrošinājums, ko instelē maksāšanas terminālos. Tā ir programma – reklāmas un informācijas ievietošanai vai saņemšanai.
Uzņēmums piedāvā fiziskam personām ienākt biznesā un pelnīt naudu no apgrozījuma, kas ir veidojies caur šo maksāšanas terminālu. Cilvēks reģistrējas , noslēdz juridisku līgumu un kļūst par uzņēmuma reklāmas aģentu. Un saņem no 1- 12% atlīdzību no maksāšanas termināla apgrozījuma. Procentus veido attiecība kas ir veidojusies no personīgo jauno aģentu maksāšanas termināla apgrozījuma.
Šobrīd kompānija izstrādā vēl 2 papildus produktus, kuri būs pieejami jebkuram cilvēkam pasaule, jo tie tos varēs izmantot caur internetu. Tie būs reklāma caur internetu visā pasaule. Un apmaksa rēķinu padomju savienības teritorijā. Izdevīgums katram aģentam ir tāds, kad lietojot šī uzņēmuma produktus katrs aģents saņem naudu. Kompānijas devīze: „Lai tu vinnētu nevienam nav jazaudē”
Uzņēmums savu darbību veic caur internetu. Notiek prezentācijas internetā, kuras ir labi apmeklētas. Katra prezentācija vidējais cilvēku daudzums ir 200 un vairāk. To apstiprina fakts, kad saslēdzas tīklā 1 reizē vidēji 140 IP adreses un ir pieradīts, kad vidēji 1-5 cilvēki ir šajā prezentācija no katras IP adreses.
Autore šajā uzņēmuma ir līdere, jo ir grupā 600 aģentu. Autore veido šajā uzņēmuma skolas un vada prezentācijas, kas ļauj uzlabot visa uzņēmuma rādītājus.
Autore šajā uzņēmumā veido arī visas organizācijas darbību, jo atrodas līderu vidū, kas lemj par kompānijas nākotni. Šim uzņēmumam ir liela nākotne un tāpēc autores mērķis veidojot šo darbu ir pēc iespējas labāk saprast cilvēka personību ,lai varētu efektīvi vadīt savu un visas organizācijas darbību.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register