Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:286445
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Un visbeidzot par zīmolu. Zīmols ir tēls, kas paliks uz ilgu laiku, un tas ir specīga pievienotā vērtība. Zīmolam līdz ar to ir arī priekšrocības – jo vairāk cilvēku pazīst šo preci, jo kvalitatīvāka ir šī prece un palīdz uzņēmumam kļūt populāram, jo vairāk cilvēku izvēlēsies tieši šī zīmola preci. Piemēram, ja es nevarētu izvēlēties, kurus marinētos tomātiņus ņemt, tad izvēlētos ‘’Spilvas’’, jo zinu, ka tie būs kvalitatīvi un garšīgi. Lūk, zīmols, kas reklamē produkta augsto kvalitāti, saglabā savu imidžu un atvieglo patērētājam līdz ar to arī pirkšanas izvēli – izvēlēties labāko! Tikai jātcerās, ka zīmolu var mainīt tikai 3 gadījumos – 1. Neesam atainojuši uz mums liktās cerības, 2. Tiek apvienoti uzņēmumi, 3. Uzņēmums grib pāriet jaunā pakāpē. Šeit varu minēt piemēru par nu jau zināmo LG. Vēl līdz šim likās, ka LG ir ļoti kvalitatīvas un dārgas preces – telefoni, monitori, datori utt., bet, kurš gan atcerās, ka pirms vairākiem gadiem pastāvēja tāda firma Gold Star? Jā, tie ir tie paši LG, tikai Gold Star nomainīja zīmolu, stratēģiju un koncepciju un kļuva par dārgāku uzņēmumu, protams, kvalitāte savā ziņā arī auga, bet cilvēkiem daudz ko nosaka cena. ‘’Aha, lēta cena – tātad nav labs, gan jau kāds ķīnietis!’’ – tā visbiežāk dzirdēts, nu tad palaiž cenu augstāku, liekas, ka uzreiz ir labāks. Ja tagad noliktu LG un Gold Star blakus ar vienādām cenām, kuru izvēlētos? – Loģiski, ka LG. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register