Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:288122
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Bet tas bija tikai sākums jaunajai „Tele2” akcijai „Meteorīts”. Televīzijas reklāmās bija vairāki supervaroņi, kas zaudējuši savus spēkus, iegriežas „Tele2” filiālē un tiem piedāvā meteorīta spēka bumu. Tikai reklāmas beigās tika pateikts, ka reklāma ir par jauno tarifu plānu „Meteorīts”.
Atmiņa paliekoši bija paši supervaroņi, pats spēka bumbas dāvinātājs, kura izskats bija noslēpumains, nedaudz negants, bet tomēr uzvalkā tērpies.
Šī reklāma neizcēlās ar savu radīto supervaroņu klāstu vai divējādas sajūtas radošo dāvinātāju. Visticamāk, ka noteicošā loma bija līdz beigām novest to, ko uzsāka izrokot „meteorīta” bedri meža vidū. Un, lūk, šeit ir redzama oriģinalitāte. Iepriekš safabricēti notikumi, par kuriem runā visa sabiedrība, tiek sasaistīti ar reklāmu televīzijā. Reklāma pavisam noteikti bija izdevusies, par to runāja visi un atceras vēl joprojām.
Reklāma televīzijā ir izdevusies tikai tad, ja tā ir atmiņā paliekoša, tiek raidīta īstajos laikos pareizajai mērķauditorijai, piemēram, dienā no pulksten 12 līdz 17 televīzijas auditorija ir mājsaimnieces un bērni, bet vakarā no pulksten 17 līdz 19.30- pieaugušie, kas atgriezusies mājās no darba, bērni . Jo spēcīgākas sajūtas tā rada skatītājos, jo atmiņā paliekošāka tā būs. Ja cilvēks atceras, viņš iegādājās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register