Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:294017
 
Evaluation:
Published: 02.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  Ievads    3
  Preces attēls    5
  A/s Aldaris vēsture    6
  Preces dzīvescikls    8
  Preces veids    10
  Iesaiņojuma raksturojums    11
  Tirdzniecības marka    13
  Sortiments    13
  Kā patērētāji pieņem lēmumu pirkt šo preci    16
  Preces patērētāju raksturojums    17
  Tirgus segmentācija    18
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikums    22
Extract

Aldara "Pilzenes alus" ir plaši izplatīts un zināms alus. Daudz informācijas liecina par to, ka Aldara "Pilzenes alus" ir viens no visvairāk pirktajiem produktiem no Aldara ražotās produkcijas. Alus kā prece sevišķi aktuāla ir vasaras mēnešos, nevien tāpēc, ka 23. - 24. jūnijā ir tik plaši svinētie svētki - Līgo svētki -, bet arī tāpēc, ka vasarā ir karsts, un, kuram gan nepatīk iedzert kaut ko atspirdzinošu vasaras karstumā. Alu lieto gan mājās, gan izbraucienos, piknikos, gan arī saviesīgos vakaros, banketos. Pēc manām domām, cilvēkiem ir iespaids, ka alus ir “melnstrādnieku” (fiziska darba strādājošo) dzēriens, lai gan tā nemaz nav, jo alu mēdz dzert pat divu lielu kompāniju satikšanās laikā. Tas, ka alu dzer banketos, svinīgos vakaros, arī liecina par alus dažādo izvēli. Protams, alum ir arī atšķirīga kvalitāte, izskats, kā arī garša, piemēram, Rīgas alus darītavās ražotais alus garšo un izskatās savādāk nekā Aldara ražotais alus. Aldara "Pilzenes alus" ir viens no lētākajiem a/s “Aldaris” ražotajiem produktiem. Vēl citi uzņēmuma ražotie produkti ir - Aldara “Tumšais alus”, “Latvijas alus”, “Porteris”, “Aldara Luksusa alus”. Aldara “Baltijas alus” vairs netiek ražots, savukārt to nomainījis Aldara minerālūdens “Vichy classic”.
Izpētīt šo preci īstenībā nemaz nebija viegli. Lai iegūtu informāciju man bija jādodas uz uzņēmumu, kas ražo šo preci, šajā gadījumā Aldari. Dažreiz cilvēki, pie kā mēs griežamies informācijas meklējumos, bieži vien ir nesaprašanā, kam mums tas vajadzīgs. It kā sabiedrībā pastāvētu uzskats, ka bizness ir domāts tikai pieaugušajiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register