Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:294142
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Klientu apmierinātības mērīšanas metodes    4
1.1.  Klientu apmierinātība    4
1.2.  Klientu apmierinātības mērīšanas loma    5
1.3.  Klientu apmierinātības mērīšanas metožu dažādība    6
2.  Klientu apmierinātības mērīšanas loma uzņēmuma pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā    12
3.  Efektīvākās klientu apmierinātības mērīšanas metodes izpēte viesnīcai ‘Grand Hotel Kempinski Riga”    17
4.  Viesnīcas ‘Grand Hotel kempinski Riga’viesu apmierinātības mērīšanas metodes piemērs    20
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
  Pielikumi    28
Extract

Secinājumi
1. Klientu apmierinātības ir svarīga jebkuram uzņēmumam, kurš ir ieinteresēts sava klienta vēlmju uzlabošanā
2. Klientu apmierinātības mērīšana ir ieteicama, kvalitātes novērtēšanā jebkuras nozares uzņēmumā
3. Klientu apmierinātības mērīšana palīdz uzņēmumam identificēt, kam tieši jābūt uzlabotam
4. Ja uzņēmumā ir ieviests ISO 9001 standarts, tad ir izveidota efektīva klientu vēlmju izsekošanas sistēma. Tas jāsāk pielietot.
5. Klientu apmierinātības mērījumiem nav lielas jēgas bez to praktiskas pielietošanas.
6. SERVQUAL metode visefektīvāk palīdzēs izmērīt viesu apmierinātību autora izvēlētajā maģistra darba objektā, jo viesmīlības industrijas svarīgākais konkurētspējas faktors ir viesu atsauksmes. Jo lielāka klienta apmierinātība, jo pozitīvāka atsauksme. Jo pozitīvākas atsauksmes, jo vairāk lojālu viesu. Jo vairāk lojālu viesu, jo stabilāka izaugsme un peļņas rādītāji.

Priekšlikumi
Neapmierinātība kādā no iepriekšejām epizodēm var ietekmēt klienta nākamās epizodes gaidas, un uztveri. Autore iesaka noteikt pietiekami biežu regularitāti kritēriju svarīguma izvērtēšanai.Tas ļaus precīzāk izprast un mainīt svarīguma uzstādījumus, ja kritēriju nozīmigums klientu vērtējumā neatbildīs viesnīcas nozīmīguma kritērijiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register