Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:300944
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Modeļi
• Modelis – noteikts paraugs kā vajadzētu rīkoties, dzīvot u.t.t.
• Funkcijas : pievērst uzmanību, identifikācija (Begler).
• Modeļu iedarbība balstās uz cilvēka nepārliecinātību, nedrošību par savu statusu sabiedrībā un vajadzību pēc sociālās atzinības, noteiktas vietas sabiedrībā.
• Modeļi-kultūras vērtību paraugi ( kas sabiedrībā tiek uzskatīts par vērtību –skaists izskats, augums, ģimene, šiks auto, mobilais u.t.t.) (McCraken).
• Modelis > produkts > patērētājs.
• Modeļa īpašības, attieksme pret to tiek pārnesta uz produktu, savukārt attieksme pret produktu uz patērētāju.
• Balstās uz sociālās iemācīšanās teoriju ( Bandura, Ross&Ross).
• Skatoties uz citiem mēs apgūstam uzvedības modeļus.
• Modelis = produkts.
• Produkts tiek uztverts kā līdzeklis, ar kura palīdzību var iegūt modeļa statusu.
• Reklāmas ar modeli mērķis- radīt ideālu vīziju, ar ko patērētājam orientēt savu uzvedību.
• Modelim jābūt tikai nedaudz “augstākam” kā auditorijai.(piemērs: biju bezdarbnieks, iemācījos angļu valodu, tā ieguvu darbu)
• Lomu problēma-dažādās auditorijās ir atšķirīgi priekšstati par lomām(Reichenbach, Whitney, Roberts&Wortzel).(piemērs: sievietes var būt tradicionāli vai moderni orientētas)
• Reklāma, kura atbilda auditorijas orientācijai, tika novērtēta augstāk, nekā reklāma ar pretējas orientācijas modeļiem. Sievietes ar moderno orientāciju(modRoll) reklāmas ar tradicionālo (tradPort) novērtēja slikti.
• Imitācija-mācīšanās- kā uzvedības modelis, paraugs.
• Imitē modeļus ar augstu statusu, simpātiskus, atraktīvus vai tādu modeļu uzvedību, kas tiek “atalgota”.
• (piemērs: aktivizē impulsus un vīrieši pievērsīs uzmanību)
• Mācīšanās no modeļa- sekas var būt jaunu uzvedības veidu apgūšana, uzvedības bremzēšana vai pavājināšana, novērotāja emocionalizēšanās ( Bandura).
• Simpātiskums
• Pievilcīgas personas teiktajam pievēršam daudz lielāku uzmanību.
• Pievilcība nedrīkst būt pārāk liela, tad tā atgrūž, labāk par modeli izmantot līdzīgas pievilcības personu(Bierhoff).

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register