Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:301153
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma ir viena no ietekmīgākajām, efektīvākajām un progresējošākajām komunikācijām mūsdienās, ar reklāmas palīdzību ir iespējams palielināt produkta peļņu vai noietu, radīt vai graut tēlu un reputāciju, kā arī vienkārši atgādināt sabiedrībai par uzņēmuma eksistenci. Reklāmai kā mārketinga komunikācijas sastāvdaļai ir vairākas zināmas priekšrocības, tā ir efektīva, aptver lielu sabiedrības daļu, ar to var manipulēt, kā arī mūsdienās tā ir kļuvusi kreatīva un ar katru reizi pārsteidz no jauna.
Reklāmas radošie un mediju komunikācijas plāni savā starpā ir saistīti, jo tie ir daļa no mārketinga komunikācijas, kā arī tajos ir iekļautas samērā līdzīgas lietas, galvenā mērķa vai ziņojuma noteikšana, mērķauditorijas identificēšana, uzstādītā mērķa efektīva sasniegšana un savas darbības novērtēšana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register