Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:302272
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Patērētāju rīcības teorētiskie aspekti    5
1.1.  Pircēja rīcības modelis patēriņa tirgū    5
1.2.  Pircēju rīcību ietekmējošie faktori    7
1.2.1.  Ārējās vides faktori faktori    8
1.2.2.  Kultūras un personīgie faktori    9
1.2.3.  Sociālie faktori    10
1.2.4.  Psiholoģiskie faktori    12
1.3.  Lēmumu pieņemšanas process patēriņa tirgū    13
1.3.1.  Problēmas konstatēšana    14
1.3.2.  Informācijas meklēšana    14
1.3.3.  Alternatīvu novērtēšana    15
1.3.4.  Lēmums par pirkumu    16
1.3.5.  Rīcība pēc pirkuma    16
2.  Zīmols un zīmolvedība    18
2.1.  Krāsu izvēle zīmolā    19
3.  Latvijas degvielas un degvielas uzpildes staciju tirgus, tā raksturojums    20
3.1.  Latvijas degvielas tirgus un transporta raksturojošie rādītāji    20
3.2.  Latvijas DUS tirgus    22
3.3.  DUS skaita sadalījums pa tīkliem un tīklu apgrozījum    24
4.  Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori latvijas degvielas uzpildes staciju tirgū    26
4.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    26
4.2.  Pētījuma rezultāti un analīze    27
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra un avoti    39
  Pielikums    40
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz kursa darba mērķi un uzdevumiem, iegūti šādi secinājumi:
1. Pircēja rīcība ir produktu izvēles, pirkšanas un patēriņa process, lai apmierinātu savas vēlmes un vajadzības.
2. Pircēju rīcības modelis sastāv no 4 daļām: pircēja rīcību ietekmējošie iekšēji faktori, ārējie faktori, pircēju lēmumu pieņemšanas procesa un pircēja izvēles un lēmuma.
3. Pircēju rīcību ietekmē tādi faktori kā ārējās vides, sociālie, kultūras, personīgie un psiholoģiskie faktori.
4. Pircēja rīcību ietekmē tādi ārējās vides faktori kā ekonomiskie, politiskie, tehniskie un dabas faktori.
5. Pircēja rīcību ietekmē tādi ārējās vides faktori kā piederība sociālajam slānim/grupai, ģimenes stāvoklis un statuss sabiedrībā.
6. Pircēja rīcību ietekmē tādi kultūras faktori kā tautība, izglītība, reliģija un valoda.
7. Pircēja rīcību ietekmē tādi personīgie faktori kā dzimums, dzīves cikla posms, darbs un ienākumi, dzīvesveids, rakstura tips.
8. Pircēja rīcību ietekmē tādi psiholoģiskie faktori kā motivējums, uztvere, apguve un atmiņa.
9. Lēmuma pieņemšanas process sastāv no 5 posmiem: vajadzības rašanās, informācijas meklējumi, alternatīvu novērtējums, lēmums par pirkumu un rīcība pēc pirkuma.
10. Zīmols ir vārda, zīmes, tiesību aizsardzības u.c. atribūtu kopa, kas apliecina produkta piederību uzņēmumam un atšķir to no konkurentu produktiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1377329
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register