Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:302893
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas masu informācijas līdzekļi var iekļaut sienu apgleznojumus, billbordus, ielu mēbeļu komponenti, flajeri un veikalu kartes, radio, kino un televīzijas reklāmas, web baneri, tirdzniecību rati, interneta popups, , autobusu pieturas, , žurnāli, avīzes, autobusu vai lidmašīnu sāni ("logojets"), takša durvju, muzikālu skatuves demonstrēšanu, metro platformu un vilcienu, uzlīmes uz augļiem supermarketos, afišas utt., utt. Jebkura vietā kāds sponsors maksas par reklāmu.
Citādāk reklāmas efektivitātes mērīšana ir zināms kā "ad tracking". Šī reklamas izpētes metodoloģija izmēra pārvietojumus tirgus uztverēs par marku un produktu vai apkalpošanu.
Apslēptā reklamēšana
Apslēptā reklamēšana ir kad produkts vai marka tiek iebūvēts izklaides un masu informācijas līdzeklī. Piemēram, filmā, galvenais varonis var izmantot elementu vai noteiktas markas lietu, kā kinofilmā Minority Report, kur Toma Krūža varonim ir telefons ar Nokia logo, vai viņa pulkstenis gravēja ar Bulgari logo. Reklamēšanas cits piemērs filmā ir I, robot, kur galvenais varonis, ko spēlē Wills Smits sauc viņa apavus par klassiku, tāpēc ka filma tiek uzstādīta tālu nākotnē, bet mūsu pasaulē tās ir janas. Cadillac izvēlējās reklamēties kinofilmā The Matrix - Reloaded, kura kā rezultāts saturēja daudz momentu kurā Cadillac automobiļi tika izmantoti. Tāpat, produkta izvietojums priekš Omega pulksteņi, Vaio, BMW un Aston-Martin automobiļi tiek notēloti nesenās James Bond filmās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1128955
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register