Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303992
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SIA “XXX” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  SIA “ XXX” darbības apraksts    4
1.2.  Vadība, personāls un organizatoriskā shēma    5
1.3.  Produkta apraksts    6
1.4.  SIA “ XXX” saimnieciskās darbības analīze    7
2.  TIRGUS IZPĒTE UN ANALĪZE    10
2.1.  Mērķa tirgus analīze    10
2.2.  Konkurentu analīze    11
2.3.  SVID analīze    12
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PLĀNS    15
3.1.  Produkta pārdošanas veicināšana    15
3.1.1.  Produkta pārdošanas veicināšana orientēta uz pircējiem    15
3.1.2.  Produkta pārdošanas veicināšana orientēta uz personālu    16
3.1.3.  Izstāde    16
3.2.  Reklāma    17
3.3.  Mārketinga komunikācijas plāna izmaksas    17
3.4.  Finanšu aprēķini    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    23
Extract

Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas sistēmas būtiska sastāvdaļa. Pateicoties mārketingam uzņēmums noskaidro klientu vajadzības un savu darbību plāno tā, lai tiktu apmierinātas šīs vajadzības. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem.
Viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir izveidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem. Tas nodrošina produktu un paša uzņēmuma prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Līdz ar to mārketingam un mārketinga komunikācijām ir liela nozīme mūsdienu konkurences un pircēju maksātspējas samazināšanās apstākļos.
Prakses mērķis ir iepazīties ar SIA „XXX” darbību un uzņēmuma mārketinga aktivitātēm, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības iespējām, izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu, kā arī iemācīties iegūtās teorētiskās zināšanas pielietot praktiskā darbā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, galvenais uzdevums ir
Iepazīties ar SIA „XXX” darbību – uzņēmuma organizatorisko struktūru, produktu, stratēģiju;
Veikt tirgus izpēti un analīzi, lai izstrādātu mārketinga komunikāciju plānu;
Noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
Izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA „XXX”, lai veicinātu produktu noietu tirgū.
Tā kā SIA „XXX” veikalu tīkls ir vairākās pilsētās, prakses laikā tiek apskatīts Jēkabpils tirgus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register