Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:319924
 
Evaluation:
Published: 11.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga procesa būtība    4
2.  Mārketinga stratēģijas plāns    5
2.1.  Mārketinga stratēģijas pamatnosacījumi    5
2.2.  Misija    6
2.3.  Organizācijas mērķi    7
2.4.  Organizācijas stratēģija    10
2.4.1.  Stratēģijas analīze    10
3.  Uzņēmuma vide    11
3.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    12
3.2.  Uzņēmuma darbību tieši ietekmējošā ārējā vide    14
3.3.  Uzņēmuma darbību netieši ietekmējošā ārējā vide    16
4.  Riska faktori    20
  Kopsavilkums    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

Kopsavilkums.
Lai sekmīgi varētu noskaidrot un izstrādāt kāda konkrēta uzņēmuma mārketinga vides monitoringa priekšlikumus, nepieciešams uzņēmumā pielietot un izpētīt visas no iepriekš minētajām mārketinga darbībām, kādu attīstības scenāriju izvēlējies konkrētais uzņēmums, kāda ir tā misija, mērķi un stratēģija, jo tikai tad varēs sekmīgi analizēt mārketinga vides monitoringu konkrētajā uzņēmumā.
Būtiski ir noskaidrot, kāpēc organizācija eksistē un ir izvēlējusies attiecīgo attīstības scenāriju. Kur organizācija vēlas nokļūt, proti, misijas virzība un nākotnes meti. Kādi ir mērķi un ar kādām metodēm, resursiem sasniegt izvēlētos mērķus.
Svarīgi ir izanalizēt un izpētīt uzņēmuma mikro un makro vides priekšrocības, draudus un iespējas. Šim mērķim labi noder SWOT analīze, kurā tiek apskatītas organizācijas iekšējās stiprās un vājās puses, kā arī ārējās iespējas un draudi. Pēc SWOT analīzes uzņēmums var lemt par tālāko rīcību un lemt kā uzlabot organizācijas konkurentspēju cīņā pret konkurentiem. Uzņēmumam ir jāizmanto savas stiprās puses un tās iespējas, savukārt jāseko līdzi un jāuzlabo vājās. Nedrīkst nenovērtēt iekšējās un ārējās vides faktorus, to iespējamās izmaiņas, kas tieši vai netieši ietekmē visas organizācijas darbību un plānoto rezultātu.
Organizācijai jālemj par riska faktoriem un to vadīšanas metodēm. Nepieciešams apzināties iespējamos riskus un izstrādāt riska politiku to mazināšanā.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register