Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:320005
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

5. Kāda var būt pircēja rīcība pēc pirkuma?
Pēc pirkuma veikšanas tiek veikts pirkuma novērtējums. Tādējādi patērētājs nosaka vai preces izvēle un iegāde ir bijusi veiksmīga vai nē. Šajā procesā tiek salīdzināts patērētājs reālais ieguvums ar to, ko viņš cerēja iegūt. Dažkārt pirkuma novērtējums sagādā iegādes disonansi, kad pirkums neattaisno pircēja cerības, vai pirkuma iegādes konsonansi, kad produkts attaisno vai pat pārspēj patērētāja cerības. Lai mazinātu pirkuma disonansi, ja tā radusies, pircējs var:
1) ignorēt negatīvo informāciju un pievērsties produkta pozitīvajiem aspektiem;
2) sagrozīt negatīvo informāciju;
3) samazināt negatīvo faktoru nozīmi;
4) mainīt savu rīcību.
Savu neapmierinātību ar pirkumu patērētājs izsaka paužot atklātu attieksmi, izsakot personisku attieksmi, iesaistot trešo pusi.
Visefektīvākais veids, kā samazināt pirkuma iegādes disonansi ir piedāvāt patērētājam produktu, kas pēc iespējas labāk apmierinātu viņa vajadzības un vēlmes. Uzņēmuma nespēja atrisināt pirkuma iegādes disonansi neizbēgami sekmēs tā reputācijas pasliktināšanos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1327960
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register