Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:326941
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsuprat, reklāmas attīstība cieši saistīta ar uzņēmuma vēsturisko attīstību. Mūsu gadījumā Laimas reklāma attīstās 137 gadu laikā, jo uzņēmums strādā kopš 1870. gada.
Mēs loģiski padomājām un nonācām pie secinājuma, kā jebkuras firmas reklāmas attīstība sastāv no 3 galveniem posmiem. Taču jāievēro, kā reklāma attīstās kopā ar uzņēmumu, tāpēc var būt vairāki reklāmas attīstības posmi.

Mēs nosacīti iedalījām reklāmas attīstību uz 3 posmiem:
1. Iepazīšanās ar uzņēmumu un to produktiem. Uzņēmuma un preču zīmes atpazīstamība. Galvēnas mērķis šajā posmā – iepazistināt potenciālo pircēju ne tikai ar produktu, bet pirmkārt ar uzņēmumu. Padarīt preču zīme atpazīstamu.
Pirmais solis bija mērķa auditorijas uzmanības piesaistīšana. Šajā brīdī galvenais reklāmas kampaņas mērķis bija pēc iespējas biežāka atgādināšana par preču zīmi kā vizuālu (logo) simbolu, kas bija saistīts ar konkrētiem konfekšu veidiem un citām saldumu grupām. Logo (Laima) pārstāvēja pietiekami vispārcilvēciskas un nepārprotami svarīgas, pozitīvas vērtības (par to liecina nosaukums), kas ir daudzu cilvēku dzīves mērķis. Preču zīmes pārstāvētie produkti atbilstēja absolūti nemainīgām raksturlielumām - augstai kvalitātei. Šajā posmā īpaši svarīga bija kvalitātes kontrole, kā arī reklāmas kampaņās uzsverēja produktu raksturojošas īpašības, kas Laimas saldumus skaidri izceļ analogo produktu klāstā.
Šis posms sakās 1870. gadā, kad vācu uzņēmējs Teodors Rigerts nodibināja un nosauca savā vārdā pirmo saldumu fabriku Rīgā, kas kļuva par vienu no lielākajiem saldumu ražotājiem Baltijā un Krievijā.

2. Attīstības posms. Mērķis – paziņot par produktiem, to īpašībām, jaunumiem. Šis posms arī ietver sevī akcijas. Kā mēs zinām Laima diezgan bieži to rīko. Posms iezīmējās ar to, kā preču zīmei jau bija savs tēls. Šajā posmā gan pastāvīgie klienti, gan pārējais mērķtirgus preču zīmi uztverēja kā “dzīvu personu” ar nemainīgām kvalitātēm, kas ietverēja ne tikai saldumu lietojamību raksturojošas, bet arī diezgan netveramas, nemateriālas vērtības, ko reklāmveidotāji piesaistījuši attiecīgajai preču zīmei. Tādejādi preču zīmes tēlu raksturojošo īpašību saraksts būtiski palielinājās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register