Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:327929
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Zīmola būtība    6
2.  Paterētāju vajadzību psiholoģija    11
3.  Zīmola ietekme uz patēretaju    15
4.  Uzņēmuma McDonald’s vēsture    17
5.  Empīriskā pētījuma apraksts    21
5.1.  Anketēšanas analīze    21
5.2.  Fokusa grupas intervijas analīze    25
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Secinājumi.
Apkopojot veikto pētījumu un analīzes rezultātus, autore ir ieguvusi apstiprinājumus vairumam un nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1) Veiksmīgs zīmols uztvēr īpašas vērtības, kas piemīt personai, firmai, precei vai pakalpojumam, kuri ietekme uz klientu tā kā viņš tic uzņēmumam, un pirk viņas preces vai pakalpojumus. Zīmola pazīstamība var pozitīvi ietekmēt pieņēmumus par tā kvalitāti;
2) Ražotāja reputācija ir zīmola tēla elements. Tad autore uzskata, ka jo pazīstamāks būs ražotāja zīmols, jo pozitīvāk tiks novērtēta tā reputācija;
3) Ja zīmols patērētājā izraisīs “pazīstamības” sajūtu, tad tas savukārt parasti nozīmē lielāku pirkuma iespējamību, un kad klients gribēs izvelēt kaut kādu jaunu preci vai pakalpojumu un būs neskaidrība un šaubas, labi pazīstamam zīmolam pircēja acīs būs lielāka vērtība nekā mazpazīstamam;
4) Cilvēku vajadzības rodas no iekšējas nepiciešamības un ārējās vajadzības. Ārējas vajadzības vienmēr paaugstinājas, jo kad cilvēkam jau ir dabiskas vajadzības viņš grib arī lai viņam būtu materiālas vajadzības, pēc tam sociālās, utt.;
5) Patērētāju emocionālu izvēli ietekmē zīmola iekšējais izskats(krāsa, forma), dzīves faktori(vecums, ienākumi, intereses, garastāvoklis, zināšanas, iesaistījums un attieksmes). Patērētāju racionālu izvēli ietekmē ārēji faktori: patērētāju darba vieta, citi patērētāji , kas var ietekmēt attieksmi, lēmumus, vajadzības, un uzvedība;
6) McDonald’s zīmola pozicionēšana ir izdevusies veiksmīgi, tas pierāda, kā krasainam zīmolam ir liela ietekme uz cilvēka psihi, jo pārsvarā zīmols ir cilvēku galvās. McDonald’s zīmols veido labas un pozitīvas asociācijas ne tikai ar uzņēmumu, bet arī ar tā popularizētajām vērtībām un politiku;
7) Ļoti lielas un pozitīvas asociacijas McDonald’s zīmols veido skolnekiem un studentiem no vecuma 7- 25 gadiem. Skolnieki labāk var atcerēties krasainu McDonald’s logotipu un garšīgo ēdienu, un no šīm daļām vīņi jau skaita ka vislābaka ēstuve ir McDonald’s;
8) Ļoti lielu atpazīstamību McDonald’s ir ieguvis pārsvara no reklāmas, un no cilvēka viedokļa, jo daudziem patīk ka tur var ļoti ātri un garšīgi paēst.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register