Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329808
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract


1. Tirgus situācijas analīze.
Vecrīgā jau šobrīd ir diezgan daudz dažādu restorānu un klubu, taču pēc savas būtības tie ir ļoti līdzīgi un ir daļa iedzīvotāju, kurus neuzrunā neviens vai tikai kāds no šiem klubiem. Pie tam, publika, kas atpūšas klubos vienmēr priecājas par ko jaunu un atšķirīgu. Kluba mērķis ir gan piesaistīt klientus no jau esošo klubu apmeklētājiem, gan arī tos, kuri esošos klubus neapmeklē, jo nav atraduši „savējo”.
SWOT/SVID analīze – uzņēmuma stipro un vājo pušu noteikšana, un tirgus iespēju un draudu noteikšana.

Cenu politika - tiek noteiktas vidēji zemas cenas, lai nodrošinātu uzņēmuma izdzīvošanu, apmeklētāju „pārvilināšanu” no dārgākiem konkurentiem un nelielu peļņu uzņēmuma attīstībai.
Tiek izmantota cenu veidošanas metode – „proporcionālās cenas”, pēc kuras cenu nosaka, pamatojoties galvenokārt uz konkurentu cenām, mazāk ņemot vērā ražošanas izmaksas un patēriņīpašību vērtējumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register