Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332429
 
Evaluation:
Published: 20.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Preses relīzi veido tādu, lai žurnālists tiktu ieinteresēts uzrakstīt ziņu. Savukārt, ziņa, kura ir ietverta preses relīzē ir jābūt kvalitatīvai un nesarežģītai jeb precīza, patiesa, atspoguļo vienas puses viedokli, skaidra un tieša.
Ar dažādu kanālu palīdzību, MSA rada uzticamību sabiedrībā. Nav nepieciešami izmantot tikai un vienīgi masu medijus, bet aizniesgt nepieciešamo mērķauditoriju var arī ar konforenču, semināru, runu, festivālu u.c. palīdzību.
Ja salīdzina mārketingu un mārketinga sabiedriskās attiecības, tad varētu teikt, ka mārketings pievērš uzmanību uz pašu reklāmu un tirgu, bet MSA – aktualitāšu un ziņu pasniegšanu presei.
Mārketinga komunikācijas instrumenti tiek izmantoti vairāk kā tirgus izpētei, segmentācijai, klientu attiecībām un servisiem, izpārdošanai un reklamai. Savukārt mārketinga sabiedrisko attiecību komunikācijas instrumenti vairāk tiek izmantoti tēla izpētei, mediju stratēģijām, tiešajam pastam, attiecību mārketingam, sponsorēšanai un veicināšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register