Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:336605
 
Evaluation:
Published: 24.08.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    4
  Ievads    5
  Reklāma un tās atcerēšanās    5
  Reklāmas atcerēšanos ietekmējošie faktori, to nozīmīgums    6
  Humors    6
  Pētījumi par humoru un tā ietekme    7
  Humors reklāmās    7
  Humora ietekme uz atcerēšanos    8
  Metodes apraksts    8
  Rezultāti    10
  Literatūras saraksts    17
Extract

Šajā pētījumā tika veikta humora ietekmes izpēte uz patērētāju atmiņu, salīdzinot divu eksperimenta grupu rezultātus dažādos atmiņas testos (atsaukšana atmiņā, atminēšanās un netiešais tests). Reklāmas veidotāju un studentu vidū šī darba rezultāti var būt noderīgi, jo palīdz labāk izprast vienu no veiksmīgas reklāmas veidošanas principiem un tā nozīmību Latvijas studentu vidē.
Ir zināms, ka dažādu lietu uztvere dažādās vietās un kultūrās atšķiras. Tieši tāpat arī uztvere par to, kas ir smieklīgs/ nesmieklīgs un par ko smieties drīkst, par ko nē. No visa iepriekšminētā izriet šī darba mērķis - izpētīt humoristisku reklāmu pievilcīgumu tieši Latvijas studentu acīs un šādas reklāmas ietekmi uz atcerēšanās procesiem.
Eksperimentā pētītie objekti – atminēšanās un humora ietekme uz to, kopumā ir sarežģīti pētāmi temati. Lai pilnībā izprastu cilvēka smadzeņu darbības procesus ir nepieciešami daudz ilgāki, rūpīgāki un smalkāki pētījumi, kas ietvertu sevī vēl citas disciplīnas. Tāpēc šajā darbā būs iespējams pieskarties šīm tēmām salīdzinoši tikai nedaudz.
Veiktajā eksperimentā Latvijas studentu vidū apstiprinājās humora nozīmīgums – reklāmas saukļus ar humoristisku saturu skaitliski atceras labāk, nekā saukļus bez tā. Lai arī rādītāji atšķiras no jautājuma tipa, humoristisko reklāmu eksperimenta grupas rādītāji ir augstāki.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register