Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:340508
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

• PEST analīze- parāda, kādi vides faktori ietekmē organizāciju un liek aizdomāties par to, kuri no tiem ir vissvarīgākie šodien un kuri par tādiem var kļūt tuvākajos gados.
Mārketings nav tikai reklāma. Apskatot mārketinga funkcijas, mērķus un vidi, atliek secināt, ka mārketings ir nepieciešams, jo tā ir svarīga uzņēmuma sastāvdaļa, kura rūpējās ne tikai par pašu produktu, kas tiek piedāvāts patērētājam, bet arī par uzņēmumu, jo ar mārketinga vides analīzēm ir iespējams saskatīt uzņēmuma iespējas nākotnē, kādas vājās puses būtu jāpilnveido un kādas stiprās puses jāizmanto, lai uzņēmums piesaistītu patērētāju ne tikai ar vienu preci, pat ja tā ir kvalitatīva un nepieciešama, bet iespējams, var radīt vēl kādas iespējas un paplašiāties, darboties ilgtermiņā.
Mārketings ir viss, kas ir mums apkārt- tas ko ēdam (dažkārt restorānos vai veikalā iepērkoties mēs ēdam „ ar acīm” un pasūtam vai iegādājamies produktus, kuri uzrunā mūs ar savu iepakojumu, formu vai reklāmu), tas ko dzeram, tas kur strādājam un mācamies, tas, kur atpūšamies... Mārketings ir tas, ko mēs vēlamies, jo no mūsu vēmēm un vajadzībām ir radies mārketings- tas, kurš pieraksta, rada un dod iespēju vēlmes izpildīt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register