Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:343172
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

5. Iegūtie rezultāti
Apkopojot rezultātus diagrammās , ir iespējams vizuāli vieglāk uztvert respondentu atbildes. Apkopotos datus skatīt pielikumā Nr 2.
Pēc aptaujas varam secināt arī to, ka sievietes ir aktīvākas anketu aizpildītājas nekā vīrieši, procentuāli tas ir 79 pret 21!
Apkopojot rezultātus secinu, ka attieksme pret jaunumu-persiku ievārījumu ir pozitīva, tādēļ „Pure Food” nolemj to ražot. Vēl „Pure Food” nākotnē domā ražot arī ābolu un ērkšķogu ievārījumus, jo aptaujātie ierosinājumos visbiežāk minējuši tieši šos ievārījumus.
Secinu arī to, ka reklāmas, lai atpazītu „Pure Food” produkciju nav nepieciešamas, jo lielākā daļa, 79 %, atpazīst šo firmu. Derētu gan piedomāt kā samazināt cenu, jo 43% aptaujāto atzīst, ka cena viņus neapmierina.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register