Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:343287
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kvalitātes nodrošināšana sociālajās institūcijās
Sociālo institūciju darbība nav vērsta uz peļņas gūšanu, bet gan valsts un pašvaldības budžeta līdzekļu ietaupīšanu.
Mērķis ir viens- sniegt pēc iespējas kvalitatīvāku pakalpojumu/ preci, lai apmierinātu klientu vajadzības.
Tāpēc sociālajām institūcijām jādomā par kvalitātes nodrošināšanas un pilnveides sistēmas ieviešanu.

Kvalitātes nodrošināšana sociālajās institūcijās
Sociālās institūcijās pasaulē tiek kritizētas par nepietiekoši labu vadības stratēģijas, kāda piemīt biznesa struktūrām.
Tai būtu jābūt tikpat efektīvai kā menedžmenta uzņēmējdarbībā.
Jo katras organizācijas darbības mērķis ir vislabākie rezultāti, kas aptver gan klientu, gan darbinieku, gan visas sabiedrības apmierinātību, kā arī sabalansēts budžeta līdzekļu izlietojums.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register