-
Jauna veikala atvēršana
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Analitiskā apskata daļa | 6 |
1.1. | Arējas vides analīze | 6 |
1.2. | Iekšejas vides apraksts | 7 |
1.3. | Mārketings un tā nozīme uzņēmuma darbībā | 7 |
1.4. | Uzņēmuma personala raksturojums | 9 |
1.5. | Prece | 10 |
1.6. | Preces kvalitāte | 11 |
1.7. | Preču virzīšanai tirgū izmanto šādas metodes | 12 |
1.8. | Pātēretāju analīze | 12 |
1.9. | Cena | 13 |
1.10. | Mērķtirgus noteikšana | 14 |
1.11. | Konkurence | 15 |
1.12. | Risks un problēmas | 17 |
2. | Pētijumu un aprēķinu daļa | 19 |
2.1. | Uzņēmuma mērķi | 19 |
2.2. | Uzņēmuma raksturojums | 20 |
2.3. | Uzņēmuma paplašināšanas iespējas | 20 |
2.4. | Vadības un personala apraksts | 22 |
2.5. | Preces analīze | 23 |
2.6. | Pateretāju analīze | 23 |
2.7. | Konkurentspējas analīze | 23 |
2.8. | Klientu novertēšana | 25 |
2.9. | Riska aprēķināšana | 26 |
Nobeigums un secinājumi | 27 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 28 |
Mārketings jeb pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem,turpmāk notieks uzņēmuma pastāvēšanu.Līdz ar to uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskaitīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Svarīgi ir apzināties, ka patērētājs nepērk vienkarši produktu, bet gan apmierina savas vēlmes.
Uzņēmuma vadītājiem vajadzētu saprast ka mārketings ir jebkura uzņēmuma ņeatņēmama sastavdaļa.Bizness, kas balstās uz stingriem mārketinga principiem,praksi uz plānošanu,pārcietis ekonomikas krīzes un pilnībā spēs izmantot uzplaukuma periodus.
Kursa darbs sastāv no divām daļām:
1.Analītiskā apskata daļa,kur apskatīti tādi jautājumi kā arējas un iekšejas vides analīze, mārketings un tānozīme uzņ. darbībā, prece un tā kvalitāte,cena, mērķtirgus noteikšana, konkurence, risks un problēmas.
2.Pētījumu un aprēķinu daļa.
Darba mērķis: Atvert jaunu kafejnīcu, balstoties uz marketinga koncepcijām.
Galvenie uzdevumi:
1.Izvertēt iekšējo un arējo faktoru ietekmi uz kafejnīcas darbību
2.Izvertēt cenu politikas struktūru
3.noteikt kafejnīcas tirgus paplašināšanas iespējas
Metodes: Darba rakstīšanās laikā tiek izmantotas dažādas metodes pilnīgākai un objektīvākai tēmas izskatīšanai: ekonomiskā metode, matemātiskā un grafiskā metodes.
Darba objekts: Jauna veikala atvēršanas process.
Darba priekšmets: Mārketinga „Mix” metode.…
Kursa darbā risināti mārketinga jautājumi vienā no uzņemējdarbības formām – individuala uzņēmuma „Akvarijs”,kuras galvenie darbības veidi ir bāra pakalpojumi un sabiedriskā ēdināšana, un kuras līdzšinējā darbībā trūka mārketinga pasākuma planošana. • Kursa darbs sastāv no divām daļām: analītiskā apskata daļa un pētījumu un aprēķinu daļa. • Analītiskā apskata daļā tiek aprakstīti : • Pētījumu un aprēķinu daļā tiek aprakstīti mērķi, kurus uznemums izvirzija, konkurētspēja un riska aprēķināšana.
- Jauna veikala atvēršana
- Pārtikas preču realizācija veikalā "Beta" Liepājā
- Reklāmas nozīme jauna produkta virzīšanā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas nozīme jauna produkta virzīšanā
Research Papers for university9
Evaluated! -
Pārtikas preču realizācija veikalā "Beta" Liepājā
Research Papers for university14
-
Jauna produkta ieviešana
Research Papers for university56
-
"Liepzars" veikala darba analīze
Research Papers for university11
-
Nepieciešamība pēc jauna Maksātnespējas likuma
Research Papers for university3