Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:356197
 
Evaluation:
Published: 10.07.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vide    8
1.1.  Iekšējā vide    8
1.1.1.  Uzņēmuma apraksts    8
1.1.2.  Uzņēmuma produkcija    10
1.1.3.  Produkta apraksts    11
1.1.4.  Produkta līmeņi    12
1.2.  Ārējā vide    13
1.2.1.  Makrovides faktori    13
1.2.2.  Pieprasījums    16
1.2.3.  Konkurence    19
1.2.4.  Starpnieki    22
1.2.5.  Kontaktauditorijas    23
1.2.6.  SVID analīze    24
2.  SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    27
2.1.  Mārketinga mērķi    27
2.2.  Primārās mārketinga stratēģija    28
2.2.1.  Tirgus aptveršanas stratēģija    28
2.2.2.  Konkurējošās pozīcijas stratēģija    28
2.2.3.  Produkta dzīves cikla stratēģija    28
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    29
2.3.1.  Mērķa grupa    29
2.3.2.  Produkta diferencēšana un pozicionēšana    30
2.3.3.  Mārketinga kompleksa stratēģija    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    33
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģija    33
3.  Mārketinga komunikāciju programma biezpiena sieriņiem „Kārums”    35
3.1.  Korporatīva identitāte    35
3.2.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    37
3.3.  Tiešā mārketinga aktivitātes    39
3.4.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    40
3.5.  Piedalīšanās izstādē    41
3.6.  Sponsorēšana    42
3.7.  Reklāmas plāns    43
3.7.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    43
3.7.2.  Mēdiju stratēģija un taktika    46
3.7.3.  Mēdiju plāns    48
3.8.  Mārketinga komunikāciju budžets    51
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Extract

Šajā kvalifikācijas darbā tiks veikta SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vides analīze un tiks izstrādāta mārketinga komunikācijas programma, izmantojot mācību laikā iegūtās zināšanas. Darba autore izvēlējās rakstīt kvalifikācijas darbu par SIA „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”, tāpēc ka šis uzņēmums ir viens no nozīmīgākajiem ražošanas uzņēmumiem Latvijā ar lielu strādājošo skaitu un apgrozījumu, līdz ar to arī sarežģītu darbības struktūru, un „Kārums” sieriņi ir populārākais ša uzņēmuma produkts, kas tiešām ir garšīgs un to pazīst ne tikai pie mums Latvijā, bet arī ārzemes. Jāpiebilst, ka „Rīgas Piensaimnieks” ir viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem, kas ražo tiešām garšīgus sieriņus un ir pazīstams netikai Latvijā, bet arī citās valstīs. Kā jau tika minēts, SIA „Rīgas Piensaimnieks” ir Latvijas tautsaimniecībai ļoti nozīmīgs uzņēmums. It sevišķi pēc iestāšanās Eiropas Savienībā, gan Latvijā, gan citās Eiropas Savienības valstīs konkurence piena pārstrādes nozarē ir ļoti liela, un „Rīgas Piensaimnieks” cenšas nostiprināties arī ārvalstu tirgū. Tā kā nekas nestāv vietā, bet visu laiku mainās, arī patērētāju gaume un vēlmes, uzņēmumam vajag pastāvīgi censties noturēties jau aizņemtajā vietā.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu biezpiena sieriņiem „Kārums”, lai noturētos esošajā līdera pozīcijā piena pārstrādes tirgū.
Lai sekmīgi uzrakstītu šo kvalifikācijas darbu, darba autore izvirzīja sekojošus uzdevumus:
1)Izanalizēt uzņēmuma „Rīgas Piensaimnieks” iekšējo un ārējo vidi, lai noteiktu stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
2)Noteikt uzņēmuma mārketinga un komunikāciju mērķus un stratēģijas, lai virzītu biezpiena sieriņus „Kārums” tirgū;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1141032
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register