Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:357219
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Mūsu ātri mainīga globālā pasaulē kompānijai jāīsteno monitoringu 6 pamat faktorus: demogrāfiskas, ekonomiskas, dabas, tehnoloģiskas, politiskas (likumdošana) un sociālas (kultūras). Visi faktori mēs apskatīsim atsevišķi, bet jāpieviers uzmanību arī tas nejaušas saskarsmes. Piemēram, dzimstības palielināšana (demogrāfiskais faktors) veda pie resursu noplicinājums un apkārtējās vides piesārņošana (dabas faktors), kas piespiest cilvēkus prasīt pieņemt jaunus likumus (politiskais faktors).
Demogrāfiski faktori.
Pirmais svarīgs makrofaktors ir iedzīvotāji, kuri veido dažādi tirgi. Marketologi vēro par iedzīvotāju skaitu un augšanas tempu dažādas pilsētas, reģionos un valsti; vecuma struktūrai un etniskais sastāvs; izglītības līmenis; mājsaimniecības struktūra; reģionālas atšķirības.
Dažādu pasaules valstu iedzīvotāji atšķiras ar vecumu struktūru. Vienā polā- Meksika, valsts ar ļoti jauniem un ātri augošiem iedzīvotājiem, uz cita polā- Japānā, iedzīvotāji kurā ir vieni no vecajiem pasaulē. Ja Meksikā populārākas preces ir piens, bērnu autiņi, skolas piedarījumi un rotaļlietas, tad Japānā patērē daudz vairāk preces kuri ir piemēroti vēcākiem cilvēkiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register