Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:358753
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga organizēšanas alternatīvas

Funkcionālā organizēšana – par katru darbību pilnā mērā atbild atsevišķs mārketinga speciālists. Šajā jomā darbojas reklāmas menedžeri, produktu attīstības menedžeri, tirgus izpētes menedžeri utt.

Mārketinga organizēšana, balstoties uz produkta koncepciju – katrs menedžeris ir atbildīgs par visiem mārketinga lēmumiem, kas attiecas uz kādu noteiktu preci. Uzņēmums var arī algot speciālistus, kas palīdzētu un konsultētu mārketinga jautājumos, bet katrs produktu menedžeris ir kopumā atbildīgs par sava darba rezultātiem.

Mārketinga reģionālā organizēšana – šo pieeju parasti izmanto starptautiskajā tirgū, bet to tikpat veiksmīgi var izmantot arī vietējā tirgū. Šajā gadījumā katrs reģionālais menedžeris ir atbildīgs par visām mārketinga darbībām savā ģeogrāfiskajā rajonā.

Mārketinga organizēšana, balstoties uz tirgus segmentēšanu – katrs menedžeris ir atbildīgs par savu tirgus segmentu. Katram menedžeri ir iespēja attīstīt specifiskas zināšanas par noteiktās nozares klientu vēlmēm.

Matricas struktūra – šajā gadījumā tirgus izpētes speciālisti, pārdošanas menedžeri un produktu menedžeri kopīgi pieņem lēmumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register