Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360597
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Komunikācijas jēdziens [1., 115.-116. lpp.]    6
1.1.  Komunikācijas procesa elementi un galvenie posmi    6
1.2.  Starppersonu komunikāciju formas [1. 119.-120. lpp.]    7
2.  Komunikācija organizācijā    9
2.1.  Komunikācijas nozīme organizācijās    9
2.2.  Komunikācijas līdzekļi organizācijā [1. 142. lpp.]    10
2.3.  Komunikāciju veidi organizācijās [1. 136.-139. lpp.]    10
2.4.  Komunikācijas šķēršļi    11
2.5.  Komunikācijas efektivitātes uzlabošanas iespējas    12
4.  Darbinieki kā organizācijas pamatelements    16
4.1.  Darbinieku attiecības    16
4.2.  Darbinieku tipi    17
7.  Pētījums. Iekšējās komunikācijas nozīme TV 24 darbinieku  savstarpējo attiecību veidošanā    22
8.1.  Autores novērojumi    22
  Secinājumi    29
  Anketa    33
Extract

Studiju darba ietvaros izvirzīts sekojošs darba mērķis: izpētīt iekšējās komunikācijas nozīmi darbinieku savstarpējo attiecību veidošanā TV24.
Studiju darba darba uzdevumi:
Veikt teorētisko materiālu analīzi par tēmu „iekšējās komunikācijas nozīme savstarpējo attiecību veidošanā”
Izpētīt, kāda ir komunikācija TV 24 starp darbiniekiem, kādas ir savstarpējās darbinieku attiecības, kādas ir darbinieku attiecības ar vadību TV 24 un kāda nozīme iekšejai komunikācijai šīm attiecībām
Analizēt TV 24 komunikāciju starp darbiniekiem, savstarpējās attiecības un komunikācijas nozīmi attiecību veidošanā , balstoties uz teoriju salīdzināt ar praksi
Izstrādāt secinājumus par TV 24 darbinieku savstarpējām attiecībām un to, kā to ietekmē iekšējā komunikācija, izstrādāt ieteikumus, kas sekmētu komunikāciju organizācijā.

Lai sasniegtu izvirzīto uzdevumus, svarīgi ir iepazīties ar pieejamajiem materiāliem, gan teorētiskiem, gan arī autora izveidotu aptauju un tās rezultātiem.
Darbs varētu tikt izmantojams kā papildmateriāls lekcijās un semināros sabiedriskajās attiecībās, kā arī nelielu uzņēmumu vadība vai atbildīgie par personālu, ar darbinieku skaitu līdz 50 cilvēkiem, strādājot pie darbinieku darba kvalitātes, motivēšanas un kopējo savstarpējo attiecību.
Šajā darbā izmantotās pētījuma metodes: anketēšana, novērošana.
Pētījums ir pietiekami aktuāls, jo šobrīd darbinieku attiecības, tai skaitā komunikācijas nozīme dažadu nozaru lielos un mazos uzņēmumos ir liela, no tās ir atkarīgs tas, cik sekmīga un efektīva būs konkrētā veidojuma darbība, tātad arī darba rezultāti ir tiešā veidā atkarīgi no darbinieku attiecībām, sadarbības un motivācijas veiksmīguma. Uzņēmumā ir svarīgi nodrošināt veiksmīgu saikni starp darbiniekiem, lai šādos krīzes apstākļos, kad notiek štatu samazināšana, uzņēmums ar maksimāli lielu produktivitāti spētu darboties un gūt panākumus savā uzņēmējdarbībā. Tapat ir jādomā par bijušā darbinieka attieksmi pret uzņēmumu, kad tas ir pametis uzņēmumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1114941
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register