Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:362989
 
Evaluation:
Published: 09.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Patērētāju rīcību tirgū ietekmē dažādi faktori kuru kopums, tad arī nosaka patērētāju gala lēmumu iegādātie preci vai pakalpojumu. Šis faktoru kopums ir sākot ar patērētāja rīcībā esošajiem ienākumiem un beidzot ar reālo tirgus piedāvājumu.
Cilvēku eksistenci nodrošina dažādu labumu patēriņš, patērējot labumus cilvēks, apmierina savas vajadzības.
Vissvarīgākais mārketinga elements, ap kuru centrējas viss mārketinga process ir patērētājs. Patērētājs ir persona, kas ir preces vai pakalpojuma gala rezultāta lietotājs. Uzņēmumam primārais ir apmierināt patērētāja vēlmes. Mārketingā, kur vadīšanas galamērķis ir pircējs ar visām savām vajadzībām, svarīgi ir modelēt viņa rīcību. Dažādie pircēji atšķiras cits no cita pēc vecuma, ienākumu līmeņa, mobilitātes, gaumes, utt. Katru preču ražotāju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kuriem saskaras tirgū (sortiments, cena, reklāma u.c.), jo
tādējādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register