Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:371726
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.tēma Mārketinga būtība, mērķi, koncepcijas
Marketing (angļu val.) = tirgus darbība, darbs ar tirgu

Šā jēdziena izteikšanai latviešu valodā var izmantot divus vārdus, izceļot tirgus zinību teorētisko un praktisko jomu:
1) tirgvedība - ekonomikas nozare, kas nodarbojas ar produktu sadali un maiņu (praktiskā joma);
2) tirgzinības – zināšanu kopums par produktu realizāciju, apgrozījumu un citiem ar pirkšanu un pārdošanu saistītiem jautājumiem (teorētiskā joma).
Mārketinga definīcija:
1) sociāls process, kas virzīts uz cilvēku vēlmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar produkta ražošanas un maiņas palīdzību.
2) biznesa process, kas ietver tirgus izpēti, produktu vadīšanu, cenu veidošanu, produktu sadali un virzīšanu tirgū, lai īstenotu uzņēmuma mērķus
Mārketinga objektīvie mērķi:
•Patēriņa palielināšana
(ietekmē ražošanas apjomu, stimulē saražoto produktu pārdošanu)
•Patērētāja vajadzību apmierināšana
(atbilstošu produktu raksturlielumu nodrošināšana)
•Produktu izvēles dažādības nodrošināšana
(tirgus segmentēšana, lai apmierinātu katru tirgus segmentu un nodrošinātu atbilstošu sortimentu)
•Dzīves līmeņa paaugstināšana
(paaugstinās nodarbinātība, pieaug pirktspēja)
Mārketinga komplekss (marketing – mix)
Mārketinga koncepcijas
Koncepcija – sistematizēti un apkopoti uzskati, kas balstās uz noteiktas teorijas pamatatziņām.
1. Produkcijas (ražošanas) koncepcija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register