Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:372405
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pēc būtības, starptautiskā mārketinga uzdevumus var formulēt kā atbildes uz sekojošiem jautājumiem1:
Darboties vai nedarboties starptautiskajā tirgū? (iespējas un draudi)
Noteikt mērķa tirgu? (piedāvāt esošo preci jeb pielāgoto)
Kā apgūt tirgu un kā atrast patērētājus? (patstāvīgi vai ar partneri; kā eksportieris vai importētais; patstāvīgi vai ar starpnieku; piegādāt gatavo produkciju vai pusfabrikātus)
Kādu mārketinga programmu ir jāizstrādā, lai sasniegtu mērķus?
Kādus ekonomiskus, zinātniski-tehniskus rezultātus var iegūt, piedaloties starptautiskajā darba sadalē?
Kā organizēt uzņēmumā starptautiska mārketinga programmas izstrādi un realizāciju?
Pirms uzsākt darbību starptautiskajā mārketingā, jāpieņem sekojoši lēmumi. Starptautiskā mārketinga vadīšanas lēmumu secība:
1)Starptautiska mārketinga vides analīze.
2)Noteikt iziešanas starptautiskajā tirgū mērķus.
3)Jauna tirgus noteikšana un analīze.
4)Noteikt jauna tirgus apgūšanas metodi.
5)Pieņemt lēmumu par mārketinga kompleksu.
6)Izvēlēties mārketinga aktivitāšu struktūru…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register