Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:372483
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Maslova piramīda –vajadzības: fizioloģiskās, eksistenciālās, sociālās, prestiža, izziņas, estētiskās, pašrealizācijas.
VAJADZĪBA = NEED – Cilvēka vajadzība /human need/ izpaužas kā trūkuma izjūta pēc kaut kā
VĒLMES = WANTS – Cilvēka vajadzības izpausmes forma, kura radusies cilvēka dzīves laikā, kuru nosaka viņa pieredze, personība un kultūras piederība
MĀRKETINGA MIX – ‘’PROMOTION’’: VIRZĪŠANA
reklāma (advertising)
tirdzniecības veicināšanas aktivitātes tiešā pārdošana, tiešais mārketings
personiskā pārdošana
sponsorēšana
sabiedriskās attiecības
tirdzniecības punkta komunikāciju
citas metodes, piem: preces ievietošanu
REKLĀMA apmaksāta, nepersoniska, identificēta avota masu komunikācija, kuru pielieto informācijas izplatīšanai un pircēju uzvedības ietekmēšanai. Tās dizains un izvietojums ir pilnībā kontrolēts, taču pārliecināšanas un uzticības radīšanas potenicālās iespējas ir zemas.Tā NEKAD NAV neitrāla un objektīva.
PATĒRĒTĀJU REKLĀMA-Vairums no reklāmām reklāmu medijos – TV, radio, presē -ir patērētāju reklāma. Reklāmdevējs var būt:
Ražotājs vai preces tirgotājs.
Šī reklāma ir vērsta uz patērētāju – cilvēkiem, kas preci iegādāsies savam vai kāda cita personīgajam patēriņam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register