Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:373876
 
Evaluation:
Published: 28.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Patērnieciskuma un patērētāj sabiedrības veidošanos veicina protests pret to, ka visi pērk vienu un to pašu, mēģinājums izlēkt no viendabīgās masas. Un šis mēģinājums paradoksālā kārtā beidzās ar to, ka indivīds šajā masā, no kuras cenšas aizbēgt, ieslīgst vēl dziļāk. Jebkāda veida protests veicina attīstību un dod pamatu tālākiem protestiem pret pastāvošo kārtību. Lai arī nav apzinātas vēlmes pirkt konkrētā zīmola produktu, vajadzība pēc produkta paliek, ja ir vajadzība pēc produkta, tad šī vajadzība ir jāapmierina. Vajadzību apmierināšanai iespējams izmantot citu zīmolu ražojumus, kas nebūt nemazina apstrīdamā zīmola pārdošanas apjomus, bet gan veicina konkurējošā zīmola attīstību. Visas darbības tirgū ir likumsakarīgas. Ja viens zīmols zaudē savu klientu, jo viņa produkts vairs nav tik moderns kā konkurenta, vai neatbilst kādām citām prasībām, tad konkurējošais zīmols, protams, piegūst šo neapmierināto patērētāju un padara viņu apmierinātu. Taču konkurētspējīgi zīmoli pie tā neapstājas, patērētāja zaudējums ir kā stimuls attīstībai un zīmola produktu pilnveidei. Kad patērētājs saprot, ka otrā zīmola produkts neatbilst viņa prasībām, bet tagad tām atbilst modernizētais pirmā zīmola produkts, viņš atgriežas pie pirmā zīmola. Otrajam zīmolam atkal ir stimuls attīstīties.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register