Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:374719
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katrai reklāmai, kas tiek izplatīta sabiedrībā, ir sava noteikta stratēģija, lai būtu maksimāli lielāka iespēja nogādāt preci vai pakalpojumu līdz patērētājam. Reklāmu ir iespējams realizēt gan ar dažādām stratēģijām, gan caur dažādām mēdiju grupām, piemēram, laikraksti, žurnāli, televīzija, radio, vide u.t.t. Katrai no grupām ir iespēja pielietot savu stratēģiju, jo piemīt savas īpašās nianses ar ko piesaistīt patērētājus. Viens no, manuprāt, efektīvākajiem mārketinga komunikācijas veidiem ir televīzija. Arī tai ir iespējams piemērot dažādas stratēģijas. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1243896
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register