Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:376486
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

5. Apmaiņa
Apmaiņa – vēlamā produkta iegūšana maiņas procesā
Mārketings padziļināti pēta apmaiņas procesu, tas ir, mārketings ir virzīts uz labuma maksimizāciju, ko no apmaiņas gūst abas puses. Ja pircēji uzņēmuma produktu uztver kā labāku un lētāku salīdzinājumā ar analogiem produktiem tirgū, uzņēmums veiksmīgi pārdot savus ražojumus. Ja nē- uzņēmums ir zaudētāja lomā, neraugoties uz visu pārējo darbības procesu lielisko vadību.

6. 4P un 7P
Product, price, place, promotion + cilvēki, process, fiziskie jeb lietiskie pierādījumi

7. Mārketinga funkcijas
Visas uzņēmuma funkcijas var iedalīt vispārējās un specifiskās funkcijās. Vispārējās funkcijas ir raksturīgas visiem dienestiem, un tās ir sekojošas:
1. Plānošanas funkcija;
2. Organizācijas funkcija;
3. Koordinēšanas funkcija;
4. Uzskaites funkcija;
5. Kontroles funkcija.
Specifiskās funkcijas ir raksturīgas katrai uzņēmuma struktūrvienībai atsevišķi. Tās tiek plānotas katras struktūrvienības ietvaros, un kontrole pār šo funkciju izpildi ir struktūrvienības vadītāja kompetencē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1327085
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register