Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:377760
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 46 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    8
1.  SA tehnoloģijas kā efektīvs līdzeklis tūrisma aģentūru darbībā    10
1.1.  Tūrisma aģentūras un to virzības veidi    10
1.2.  SA tehnoloģijas tūrisma jomā    26
2.  Tūrisma aģentūras SIA „VLISSA” attīstība    48
2.1.  SIA „VLISSA” situācijas analīze    48
2.2.  SA tehnoloģijas SIA „VLISSA”    59
2.3.  SA tehnoloģijas konkurentu darbībā tūrisma jomā    65
3.  SA tehnoloģijas SIA „VLISSA” virzībā Latvijas tirgū    68
3.1.  SA pasākumu plāns SIA „VLISSA” virzībai    68
3.2.  Ieteikumi SA tehnoloģiju pielietošanā SIA „VLISSA”    76
  Nobeigums    79
  Literatūras saraksts    83
Extract

1. SA tehnoloģijas kā efektīvs līdzeklis tūrisma aģentūru darbībā
1.1.Tūrisma aģentūras un to virzības veidi
„Tūrisma aģentūra” ir neliela tūrisma organizācija, kas nodarbojas ar ceļojumu tūru piemeklēšanu un pārdošanu gala patērētājiem – tūristiem. Tūrisma aģentūras patstāvīgi neformē tūres, tās tikai pārdod gatavu atpūtas ceļojumu ceļazīmes un sniedz konsultācijas tūristiem. Visas tūrisma aģentūras pārdod vienādas tūres un savā starpā atšķiras vienīgi ar tūristu apkalpošanas kvalitāti. Par tūru izmaksām – neskatoties uz to, ka ceļazīmju cenu nosaka tūroperatori, tūrisma aģentūra var samazināt tūres izmaksas daloties ar tūristu-pircēju ar sava atalgojuma daļu.
Tūrisma aģentūras pamatuzdevumi:
Sniegt plašu un pilnīgu izklāstu par atpūtas un ceļošanas iespējām visās tūrēs, kūrortos, tūrisma centros u.c.;
Šīs informācijas virzīšana uz priekšu ar reklāmas palīdzību;
Tūrisma produkta pārdošanas organizēšana atbilstoši mūsdienu pārdošanas metodēm, ņemot vērā tūrisma tirgus īpatnības un specifiku.
Tūrisma aģentūru veidi:
Tūrisma aģentūras, kas pārdod tikai tūroperatoru formētas tūres uz komisijas atlīdzības nosacījumiem;
Transporta-tūrisma aģentūras, kas organizē transtūres. Šeit rodas ar transporta organizācijām (aviācijas-tranzīta uzņēmumi, aviokompānijas, dzelzceļa kompānijas) kopīgu uzņēmumu izveidošanas perspektīvas. Kā sadarbības iespēja starp pārvadātājiem un aģentūrām ir vienošanās par transporta biļešu realizāciju;
Tūroperatora tūrismā aģentūra (realizācijas birojs), kas pārsvarā realizē savus produktus, kā arī pārdod iegādātās tūres.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register