Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380002
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Termins mārketings literatūrā parādījās 19. un 20.gs mijā, un tieši skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Ekonomikas nozari, kas nodarbojas ar produktu sadali un maiņu sauc par tirgvedību. Mārketings visvērienīgāk attīstījās 50. gadu sākumā. Jau 60. gados vairākums amerikāņu, kā arī Eiropas uzņēmumi atzina mārketinga efektivitāti, un tas kļuva par to darbības stratēģijas pamatu ar atbilstošiem principiem, formām, metodēm un vadīšanas stilu. Mārketings kā mācību disciplīna stabili tika iekļauts universitāšu un koledžu, kā arī menedžeru sagatavošanas skolu programmās. 20. gs. 70. gados populārs kļuva atzinums, ka galvenais mārketings sistēmas princips ir orientācija uz patērētāju. 20.gs. 80.gados šo koncepciju pilnveidoja, un tās ietvaros izveidojās īpašs virziens – sociālais mārketings. Koncepcijas piekritēji ar mārketingu saprot patērētāju vēlmes, intereses un mērķtirgus noteikšanu un, lai uzturētu un celtu sabiedrības labklājību, to apmierināšanas nodrošināšanu efektīvāk nekā to dara konkurents. 1
21. gs. ekonomika. Pretstatā iepriekš valdošajai, jaunā ekonomika balstās uz digitālo revolūciju, informācijas apkalpošanu un informāciju (vadību) par patērētājiem, produktiem, cenām, konkurentiem, un visiem citiem mārketinga vides aspektiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1127269
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register