Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380201
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.08.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā    5
1.1.1.  Biznesa vides novērtējums    5
1.1.2.  Uzņēmumu skaita izmaiņas un sadalījums pa uzņēmējdarbības formām    6
1.1.3.  Bezdarbs un nodarbinātība    7
1.2.  Nozares raksturojums    9
1.2.1.  Nozares analīze ar Portera 5 faktoru modeli    10
1.2.2.  Latvijas Maiznieku biedrība    11
1.4.  SIA „Fazer maiznīca” raksturojums    12
1.3.1.  Uzņēmuma attīstības vēsture    13
1.3.2.  SIA „Fazer maiznīcas” finansiālā situācija    14
1.3.3.  Fazer zīmoli    14
1.3.4.  Uzņēmuma darbības stratēģija    14
1.5.  SVID analīze    15
1.6.  Konkurētspējas novērtēšanas teorētiskie paņēmieni    17
2.  PROJEKTA DAĻA    17
2.1.  Reklāmas izvietošana    18
2.2.  Jaunu klientu piesaiste ar degustāciju palīdzību    22
2.3.  Uzņēmuma piedalīšanās izstādēs    23
2.4.  Bezglutēna produkcijas ieviešana    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Bibliogrāfiskais saraksts    29
Extract

Secinājumi
Sliktākie rādītāji Latvijas uzņēmējdarbības vidē ir attiecībā uz biznesa slēgšanas procedūru vienkāršību un būvniecības atļauju iegūšanu;
2011.gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sasniedza rekordlielus daudzumus desmit gadu laikā;
2011. gadā tika likvidēts salīdzinoši mazāks uzņēmumu skaits – 3914 uzņēmumi;
Latvijas uzņēmējdarbības vidē dominē sabiedrības ar ierobežotu atbildību;
Miltu izstrādājumu ražošanas nozarē dominē divas problēmas- nesamērīgi augstās graudu cenas, kā arī nevienlīdzīgā konkurence starp lielražotājiem un mazajām maizes ceptuvēm;
Lielākais nozares drauds ir izejvielu cenu kāpums;
Ir samazinājies miltu izstrādājumu patēriņš mājsaimniecībās;
„Fazer maiznīcas” kopīgās vērtības ir klients, kvalitātes izcilība, komandas gars;
„Fazer maiznīca” ir otras vadošais uzņēmums nozarē;
Pēc SVID analīzes„Fazer maiznīca” stabilās tirgus pozīcijās;
2011. gadā "Fazer Grupas" apgrozījums ir palielinājies par 4,1%;
2012. gada 27. martā uzņēmums manīja nosaukumu Fazer Latvija

Priekšlikumi
Lai piesaistītu lielāku patērētāju auditoriju var izvietot reklāmu žurnālos, interneta vietnēs, radiostacijās un televīzijā;
Produktu popularizēšanai var izmantot degustācijas pasākumus tirdzniecības vietās;
Uzņēmums var piedalīties vietējās un starptautiskās izstādēs, tādējādi iegūstot iespēju noslēgt jaunus sadarbības līgumus, iepazīties ar jaunākajām tendencēm nozares attīstībā, pievērst uzņēmumam mediju uzmanību.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register