Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380261
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Mārketinga būtība un nozīme Bauskas kultūras centrā    5
1.1.  Mārketinga elementi    5
1.2.  Tirgus dalībnieki    8
1.3.  Mārketinga stratēģijas    12
2.  Bauskas Kultūras centra mārketinga aktivitātes    15
2.1.  Bauskas Kultūras centra darbības raksturojums    15
2.2.  Bauskas Kultūras centra mārketinga stratēģijas noteikšana    18
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikums    28
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz sasniegtajiem rezultātiem studiju darba rakstīšanas gaitā, autore ir sastādījusi šādus secinājumus:
1. BKC mārketinga kompleksa elementi ir produkts (jeb kultūras pasākums), cena, vieta (jeb kultūras pasākumu realizācijas kanāli) un veicināšana. BKC pielieto mārketingu, lai identificētu tirgus dalībniekus, pētītu patērētāju vēlmes un vajadzības, kā arī veidus kā nodrošināt tiem ieguvumu.
2. Galvenie tirgus dalībnieki Latvijas kultūras nozarē ir BKC konkurenti, piegādātāji, starpnieki un patērētāji. BKC darbojās pilnīgas konkurences ietvaros un konkurē ar citiem Kultūras centriem gan Bauskas novadā, gan arī visā Latvijā.
3. BKC ir vislielākā Bauskas novada kultūras iestāde. Savukārt 2014. gadā BKC norišu skaits sarucis līdz 272 (-48.9%) sakarā ar iedievotāju maksātspējas samazinājumu Bauskas novadā. Līdz ar to, BKC ir jālemj, kādu mārketinga stratēģiju izvēlēties turpmāk.
4. Patērētāju apmierinātības noteikšanai ar BKC sniegtajiem kultūras pasākumiem tika organizēta klientu aptauja, kurā piedalījās 670 respondenti. Lielākais respondentu īpatsvars ir apmierināts ar BKC sniegtajiem pakalpojumiem. Tomēr, nelielu respondentu daļu neapmierina BKC cenas, kultūras pasākumu kvalitāte un sortiments.
5. Mārketinga 4P modeļa analīzes rezultāti liecina, ka BKC pastāv problēmas cenas un kultūras pasākumu veicināšanas aspektos. Lai novērstu iekšējās vājās puses, būtu lietderīgi turpmāk izmantot nediferencēto mārketinga stratēģiju tirgus daļas palielināšanai un jaunas mērķauditorijas piesaistei.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register