Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:381179
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMA    4
1.1.  REKLĀMAS BŪTĪBA UN ĪPATNĪBAS    4
1.2.  REKLĀMAS PAMATPRINCIPI    5
1.3.  REKLĀMAS PRIORITĀTES    7
2.  MASU MEDIJI    10
2.1.  MASU MEDIJU BŪTĪBA UN IEZĪMES    10
2.2.  TELEVĪZIJA    11
2.3.  PRESE    13
2.4.  INTERNETS    17
2.5.  RADIO    19
3.  RESPONDENTU VIEDOKĻI PAR TŪRISMA REKLĀMU LATVIJAS MEDIJOS    21
3.1.  APTAUJAS ANALĪZE    21
4.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
4.1.  SECINĀJUMI    26
4.2.  PRIEKŠLIKUMI    27
4.3.  IZMANTOTAS LITERATŪRAS SARAKSTS    28
Extract

3. Secinājumi un priekšlikumi
4.1. Secinājumi
Veicot darba pētījumu, autore secina, ka tūrisma informācijas izplatība Latvijas medijos ir ļoti plaša, kuru ir iespējams izpētīt no dažādiem aspektiem. Galvenais analīzes traucējošais faktors ir masu mediju statistikas datu trūkums tūrisma jomā.
Balstoties uz darba procesa veiktajiem pētījumiem, autore izvirza šādus secinājumus:
Patērētāji, kuru vidējais vecums ir 22, 3 gadi, ar tūrismu saistošu informāciju meklē Internetā, ka arī viņi vairāk dod priekšroku radu un draugu ieteikumiem, nekā meklē informāciju presē vai klausās radio;
Pēc aptaujas rezultātiem, var secināt, ka tūrisma reklāmai radio, patērētāji nepievērš uzmanību;
Respondenti nemeklē reklāmu presē, bet uzskata, ka tā rosina un veicina iegūt informāciju un kalpo kā nozīmīgs faktors lēmuma pieņemšanā;
Patērētāju vidū Internets ir viennozīmīgi viens no tīkamākajiem mediju veidiem. Internets veicina iegūt vairāk informācijas, kalpo kā nozīmīgs faktors lēmuma pieņemšanā;
Par savu pēdējo ceļojumu, respondenti uzzinājuši ar Interneta palīdzību un ar draugu vai radu ieteikumiem, pēc ka var spriest, ka respondenti nelasa preses izdevumus un neklausās radio vai nepievērš tam lielu uzmanību.
Aptaujāto vidū, izvēloties galamērķi, noteicošais ir cena un produkts, un tikai pēc tam ir ceļojuma reklāma.
Visvairāk atcerētākās reklāmas respondentu vidu ir: Tallink piedāvātus braucienus pa Baltijas jūru, Novatours, Teztours un citu aģentūru ceļojuma paketes uz Ēģipti, Turciju, dažādām salām, AirBaltic pēdējā brīža lētās biļetes;
Vairāk par 50% respondentu neuzticas Latvijas mediju tūrisma reklāmai.
Skatoties no dažādiem aspektiem kopumā, viens no Latvijas konkurētspējīgajiem medijiem ir Internets.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1238826
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register