Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:381527
 
Evaluation:
Published: 29.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Ievads   
1.  Reklāmas pamatprincipi   
1.1.  Prece   
1.2.  Reklāmas jēdziena skaidrojums   
1.3.  Reklāmas mērķi   
1.4.  Reklāmas ētika   
1.5.  Televīzijas reklāmas   
2.  Priekšapmaksas karte OKarte   
2.1.  Latvijas mobilais telefons   
2.2.  OKarte   
2.3.  OKartes maskas   
3.  Televīzijas reklāmu „OKartes maskas” ienākšana tirgū - pētniecība   
3.1.  Pētījuma metodiku un pētāmās izlases raksturojums   
3.2.  Pētījuma aptaujas anketas “OKartes maskas” iegūto datu analīze   
  Secinājumi   
  Izmantotās literatūras saraksts   
Extract

Secinājumi
OKartes masku televīzijas reklāmas ir ievērojusi lielākā daļa aptaujāto, tātad šīs reklāmas ir kļuvušas atpazīstamas sabiedrībā un to tēli tiek asociēti ar priekšapmaksas karti OKarte. Reklāmas veidotājiem ir izdevies izveidot un ieturēt kādu konkrētu reklāmas stilu, kurš atšķiras no citām reklāmām.
Tomēr šī koncepcija ar zaļajām maskām un digitalizēto balsi lielākajai daļai respondentu nešķiet piesaistoša. Tātad sabiedrība atpazīst šīs maskas, tomēr respondentiem šķiet, ka reklāmas varētu būt saistošākas.
Respondenti šīs televīzijas reklāmas ir novērtējuši kā normālas, jeb vidējas. Respektīvi šīm reklāmām ir kur augt un ar laiku iekarot televīzijas skatītāju sirdis līdzīgi kā to ir izdarījusi Zelta Zivtiņa ar saviem seriāliem.
Pirms vairākiem gadiem publika tika iepazīstināta ar Zelta Zivtiņas seriālu, kurš ar laiku ir ieguvis televīzijas skatītāju atzinību. Tomēr relatīvi jaunākajai OKartes masku koncepcijai līdz šim nav izdevies apsteigt vai vismaz pietuvoties Zelta Zivtiņas seriālam.
Visbeidzot respondentiem lielākoties nav skaidra šo reklāmu ideja. Iespējams, veidojot skaidrāku šo masku ideju un pastāstot par to televīzijas skatītājiem celtos šo reklāmu vidējais novērtējums un popularitāte.
Pētījuma jautājumu atbildes:
1. Vai sabiedrībā ir ievērotas OKartes masku reklāmas? Jā, lielākā daļa tās ir ievērojusi.
2. Vai cilvēkiem tās patīk. Nē, lielākajai daļai tās nepatīk un nešķiet piesaistošas.
3. Vai cilvēkiem ir skaidra šo reklāmu koncepcija? Nē, lielākajai daļai tā nav skaidra. Otra daļa ir sapratusi kaut ko savu un to domas nesakrīt ar 2.3. apakšnodaļā pieminētā video domu. Retais ir par to kaut ko dzirdējis vai lasījis.


Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1250494
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register