Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:382523
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas jēdziena raksturojums    4
1.1.  Komunikācijas process    4
1.2.  Ziņa, tās saturs un struktūra    5
1.3.  Komunikācijas veidi    6
2.  Komunikācijas veidošana ar klientiem    8
2.1.  Mērķi un uzdevumi    9
2.2.  Komunikācijas metodes    9
3.  SIA „Dimdiņi” komunikācijas raksturojums    13
3.1.  Uzņēmuma raksturojums    13
3.2.  Uzņēmuma komunikācijas mērķi un metodes    14
4.1.  Klientu aptaujas analīze    16
4.2.  Komunkācijas pilnveidošanas iespējas    18
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Komunikācija – divpusējs informācijas apmaiņas process, kura gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem.
Sabiedriskās attiecības var uzskatīt arī par komunikatīvās ietekmēšanas teoriju, jo to veidošanā liela nozīme ir tieši komunikācijas mehānismiem. Komunikācija sabiedriskajās attiecībās ir lēmuma īstenošana. Tas ir process, ar kura palīdzību tiek sasniegti mērķi.
1.1. Komunikācijas process
Komunikācijas procesa mērķi ir informēt, pārliecināt, motivēt vai arī sasniegt savstarpēju sapratni. Lai cilvēks varētu būt efektīvs komunikācijas procesā, viņam ir jāzina, kā komunikācija veidojas un kā cilvēki uztver ziņojumu. Nepieciešama ir arī izpratne par to, kā cilvēki izmanto informāciju un, iespējams, maina savas attieksmes, viedokļus un darbības. [6., 25;26.lpp]
Komunikācija ietver savstarpēju apmaiņu ar idejām, priekšstatiem, viedokļiem, interesēm utt. Pēc būtības komunikācija ir plastisks un mobils process. Komunikācijas komponenti ir adresāts, adresants, paziņojums (informācija), valoda kās sazināšanās kods un visa šī procesa konteksts. [7.]
Komunikācijas process:
  Mērķa auditorijas noteikšana;
  Komunikācijas mērķu noteikšana;
  Ziņojuma izstrāde;
  Mediju izvēle;
  Atgriezeniskā saikne ar patērētāju, komunikācijas efektivitātes izvērtēšana.

Komunikācijas procesa uztvere ir kā jēgas ģenerēšana. Vēstījums tiek veidots no zīmēm, vēstījums stimulē saņēmēju veidot jēgu, kas kaut kādā veidā ir saistīta ar jēgu ko ģenerēja pārraidītājs. Jo vairāk notiek apmainīšanās ar zīmēm, jo vairāk tiek lietotas vienas un tās pašas zīmes, jo tuvākas un līdzīgas ir šo vēstījumu abas nozīmes (ģenerētā un uztvertā). Valoda ir svarīga ne tikai kā līdzeklis ar kura palīdzību cilvēki mijiedarbojas, bet tas ir arī svarīgs līdzeklis izziņas procesā, kuru cilvēki izmanto definējot un novērtējot vienam otru. Sarunās tāpat kā rakstībā tiek izmantoti dažādi noteikumi, lai izslēgtu nejaušības, kas komunikāciju varētu padarīt neiespējamu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1229542
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register