Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:388525
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  INTERNETS UZŅĒMUMAM UN KLIENTAM    5
2.  Reklāma internetā    8
2.1.  WEB jeb mājas lapa    8
2.2.  Interneta baneri    10
3.  interneta veikali    12
3.1  Norēķini internetveikalos    13
3.2  Latvijas internetveikali    14
  secinājumi    16
  izmantotā literatūra    17
Extract

Internets ir unikāls sakaru tīkls, ko izmanto simtiem miljoni cilvēku visā pasaulē un kāpēc neizmantot to, lai nopelnītu? Manuprāt, manis izvēlētā tēma par internetu uzņēmējdarbībā ir diezgan interesanta un šobrīd aktuāla. Kursa darbā apskatītas iespējas uzņēmējdarbībā, ko sniedz internets, ko dod reklāma tajā, kā darbojas interneta veikali, ar ko tie atšķiras no ierastajiem veikaliem, kas ir mājas lapa un citas saistošas tēmas.
Par informācijas avotu galvenokārt izmantoju internetu un izdevumus, kas saistīti ar internetu – “E-pasaule”, “Datorpasaule”, kā arī “Kapitāls”, “Biznesa partneri”
Internets ir globāls datoru tīkls, kas ļauj miljoniem lietotāju kopīgi lietot un apmainīties ar informāciju. Daudzi tūkstoši datoru šajā tīklā glabā milzīgu datu apjomu, ko ikviens var izmantot jebkurā laikā un jebkurā vietā.
Internets ir pilnīgi jauna vide uzņēmējdarbības attīstībai un darījumu veikšanai. Pateicoties tā interaktīvajai dabai, tas sniedz visdažādākās iespējas visdažādākajiem uzņēmējdarbības veidiem.
Arvien vairāk presē, televīzijā un citos masu medijos dzirdami tādi jēdzieni kā e-bizness, e-komercija un citi uzņēmējdarbības jēdzieni, kam klāt ir šis “e”, kas nozīmē, ka tam ir saistība ar internetu. E-bizness ir ļoti plašs jēdziens, tas nozīmē, ka interneta tehnoloģijas ir integrējušās visos uzņēmējdarbības procesos. Tātad uzņēmumam, kas nodarbojas ar e-biznesu ir jābūt ļoti attīstītam un tiešā vārda nozīmē – augstā līmenī un diez vai Latvijā ir daudz šādu uzņēmumu, kurus jau šodien varētu pieskaitīt pie e-biznesa uzņēmumiem. Taču nav jābūt lielam un visiem zināmam uzņēmumam, lai uzlabotu savu darbību ar interneta palīdzību, piemēram, šobrīd Latvijā ir daudz tādu uzņēmumu, kuriem ir sava mājas lapa jeb WEB lapa – dokuments par konkrētu uzņēmumu, tā darbību, produkciju internetā, kas kalpo arī kā reklāma. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register