Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:389370
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Reklāmas būtība, mērķi un uzdevumi    3
2.  Reklāmas priekšrocības un trūkumi    4
3.  Lēmumu pieņemšanas posmi reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēles procesā    6
3.1.  Reklāmas mērķi un mērķauditorijas noteikšana    6
3.2.  Reklāmas budžets    7
3.3.  Ziņojuma sastādīšana    8
4.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi    8
4.1.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu klasifikācija    9
4.2.  Televīzijas reklāmas priekšrocības un trūkumi    11
4.3.  Radio reklāmas īpatnības    12
4.4.  Reklāma avīzēs un žurnālos    13
4.5.  Vides reklāma    15
4.6.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu jaunas formas    16
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Extract

1. Reklāmas būtība, mērķi un uzdevumi
Reklāma ir viens no svarīgākajiem mārketinga komunikāciju veidiem, kuru personas vai uzņēmumi izmanto informācijas izplatīšanai, izmantojot tādus izplatīšanas līdzekļus kā televīzija, radio, prese, vides reklāma, Internets u.c. Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu cilvēkā vēlēšanas iegadāties piedāvāto preci, padarītu kaut ko populāru. Vairāki informācijas avoti sniedz dažādas reklāmas būtības definīcijas:
Reklāma – ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.(10)
Reklāma – apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāciju veids, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus izstrādes paņēmienus un izplatīšanas līdzekļus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķus.(4, 20)
Reklāma - īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību.(1, 69)
Reklāmas galvenais mērķis ir palielināt realizējamo apjomu, nevis ļaut ražotājam vai māksliniekam tikai īstenot interesantu projektu.(7, 200)
Reklāma ir viens no vecākajiem, pat redzamiem un pat svarīgākiem marketinga komunikācijas instrumentiem.(9, 213)
Pēc autores uzskatiem, lai arī reklāmai ir daudz dažādu definīciju, tās visas norāda to, ka reklāmas uzdevums ir pārliecināt patērētāju, lai viņš izmēģinātu un nobaudītu jauno produktu vai pakalpojumu, un pamudināt viņu uz vairākkārtēju šā produkta iegādāšanos. Autore piekrīt uzskatam, ka reklāma ir mērķtiecīga darbība, ka vērsta uz klientu, lai palielinātu pārdošanas apjomus.
Vispirms uzņēmumam ir skaidri jāuzstāda mērķis, uzdevumi un vēlamie rezultāti. Tas var būt pārdošanas apjoma palielināšana, uzņēmuma tēla veidošana, jauno produktu atpazīstamība pircēja vidū, patērētāja intereses noturēšana, noteiktas idejas virzīšana u.c.
Reklāmas mērķus var sadalīt trīs reklāmas grupās:
• informējošā reklāma dominē galvenokārt jauna produkta sākotnējās virzīšanas stadijā, kad tirgū jāveido primārais pieprasījums pēc produkta;
pārliecinošā reklāma kļūst svarīga stadijā, kad izvēršas konkurence ar citiem ražotājiem, kad par galveno mērķi izvirzās nepieciešamība veidot pieprasījumu pēc kāda produkta.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register