Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:389647
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas efektivitātes vērtēšana vēl joprojām ir aktuāla katram reklāmdevējam, kurš neapšaubāmi pie sevis nodomā „Es pavisam noteikti zinu, ka puse reklāmas budžeta ir iztērēta pa tukšo, tikai kā, es nezinu.”
Kā zināms, reklāmas efektivitātes pētījumi parasti tiek veikti pirms un pēc reklāmas kampaņas. Ja preču marka tikai tagad parādīsies tirgū vai ir salīdzinoši nepopulāra, tad pētījumus ir ieteicams veikt pēc reklāmas kampaņas.
Reklāmas efektivitātes vērtēšana ļauj noskaidrot reklāmas ietekmi uz potenciālajiem patērētājiem pēc šādiem rādītājiem:
Mērķauditorijas apjoms;
Aktīvas vai pasīvas zināšanas par reklamēto produktu;
Reklāmas izprašana un atpazīšana;
Reklāmas elementu atcerēšanās;
Reklāmas pievilkšanās un agitācijas spēku;
Vēlme iegādāties reklamēto produktu;
Kopēja attieksme pret reklāmu;
Firmas „tēls” patērētāju acīs.
Minimālais skaits respondentu ir 400 cilvēki.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register