Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:390609
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Par pirmajiem reklāmas aģentiem Amerikā varētu uzskatīt pasta darbiniekus (1720 g.), kuriem bija noslēgt līgums ar avīzēm. Par attiecīgu samaksu viņi pieņēma sludinājumus no iedzīvotājiem.
Pirmais zināmais vēsturē reklāmists, kurš saņēma komisijas naudu par reklāmas pārdošanu, bija Volnijs Palmers . 1840. gados Viņš palīdzēja tiem reklāmdevējiem, kuriem bija grūtības ar klientu piesaisti ārpus vietējās avīzas reģiona. Viņš pats kontaktējās ar avīzēm un piedāvāja tiem izvietot savās lapās reklāmdevēja reklāmu par to prasot no reklāmdevēja samaksu. Palmeram bija ofisi vairākās pilsētās. Drīz vien parādījās arī citi reklāmas aģenti.
1850. gados Filadelfijā Džordžš Rouells sāka ļoti izdevīgi izpirkt avīzēs lielas reklāmas platības par ļoti zemām cenām(lētāk nekā šis platības tika aģentiem). Pēc tam viņš, jau pēc saviem izcenojumiem pārdeva šo platību pa maziem blokiem. Vēlāk viņš noslēdza līgumus ar avīzēm par vienas kolonnas pirkšanu mēnesī un izvietoja reklāmu uzreiz visos izdevumos, piedāvājot fiksēto tarifu par katru rindiņu.
1869. gadā Dž. Rouells visus satrieca ar to, ka izdeva katalogu, kurā bija norādīti visi avīžu reklāmas sleju izcenojumi un viņa paša šo tirāžu izcenojumi. Citi aģenti viņu apvainoja profesionālā noslēpuma tirgošanā, arī redakcijas nebija īpaši apmierinātas, sakarā ar to, ka avīžu tirāžas skaits, kuru piedāvāja Dž Rouells bieži vien bija norādīts mazāks nekā tas bija patiesībā. Tomēr kataloga autors nedomāja padoties un turpināja reklāmdevējiem sniegt informāciju par izcenojumiem. Iespējams, pateicoties viņam radās media – plānošana.
1870. gadu sākumā rakstnieks Čarlzs Ostins Beits sāka rakstīt reklāmas tekstiņus un piedāvāt to reklāmdevējiem un reklāmaģentiem. Vēlāk viņš sāka sadarboties ar Ernetu Elmo Kalkinsu un Ralfu Holdenu. 1890. gados viņi atvēra savu reklāmas aģentūru „Calkins & Holden”. Viņi ne tikai sacerēja reklāmas tektus, bet arī nodarbojās ar reklāmas plānošanu un vizuālo noformējumu, parādot pasaulei tā visa sintēzi efektīvajā reklāmā. Pēc tam sāka rasties arī citas reklāmas aģentūras un radošo ideju darbnīcas, daudzas no kurām ir pazīstamas arī mūsdienās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register