Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392557
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
2.  Biznesa idejas apraksts    7
2.1.  Produkta definējums    7
2.2.  Biznesa idejas būtība un unikalitāte    7
2.3.  Biznesa idejas rašanās vēsture un priekšnosacījumi    8
2.4.  Klientu ieguvums    8
2.5.  Kā tiks gūti ienākumi?    9
3.  Pakalpojumu apraksts    10
3.1.  Produktu sortiments    10
3.2.  Produkta kvalitātatīvie rādītāji    11
3.3.  Salīdzinājums ar konkurentu produktiem    11
3.4.  Viss nepieciešamais darbībai    12
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    14
5.  Nozares un tirgus analīze    16
5.1.  Nozares vispārējs apraksts    16
5.2.  Nozares struktūras un darbojošies spēki    17
5.3.  Patreizējais pieprasījums tirgū    18
5.4.  Mērķa tirgus    18
5.5.  Potenciālā tirgus izaugsme    19
5.6.  Konkurentu aktivitātes    19
6.  Tirgus stratēģija    20
6.1.  Mērķa tirgus un iedalījums    20
6.2.  Mārketinga mērķi    20
6.3.  Vienmērīgs vai sezonāls    20
6.4.  Mārketinga plāns un budžets    20
6.5.  Pārdošanas apjomi noteiktām mērķa grupām    22
6.6.  Cenu politika    22
6.7.  Apmaksas noteikumi klientiem    23
6.8.  Atlaides    24
6.9.  Nepieciešamie krājumi    24
6.10.  Pārdošanas apjomu un ieņēmumu plānošana    25
7.  Naudas plūsmas pārskats    29
8.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    30
9.  Bilance    31
10.  Secinājumi    32
11.  SVID analīze    33
  Izmantotie avoti    34
Extract

Kopsavilkums
Biznesa plāna mērķis ir novērtēt biznesa ideju, kuras mērķi ir dot risinājumu aizņemtiem, lietišķiem, vai arī steidzošiem cilvēkiem, ar kura palīdzību varētu izvairīties no sastrēgumiem Rīgā, kā arī dot cilvēkiem iespēju izjust cik baudāms var būt ceļš ar motociklu. Šajā mērķī ietilpst arī, operatīvās darbības plānošana, marketinga plānošana, industrijas analīze, tirgus stratēģijas veidošana, kā arī iespējamā finanšu plānošana. Tas viss tika izpildīts lai novērtēt to ideju.
Šī biznesa ideja radās saistībā ar korķu problēmas risināšanu, jo Rīgā nav nekāda veida kā izvairīties no sastrēgumiem karstajās stundās kad visi brauc uz vai no darba. Lielpilsētās šo problēmu spēj risināt metro, taču Rīgā, tā paliek neatrisināta. Tātad ideja radās ka uzņēmuma pakalpojums varētu būt risinājums kad tu ļoti steidzies. Taču domājot un attīstot šo ideju, radās jaunas idejas un jauni virzieni kuros uzņēmums varētu vienlaikus strādāt un attīstīties. Tādi ir: moto – kurjera pakalpojumu, izklaidējošie braucieni, kā arī moto – ekskursijas ārzemju tūristiem. Tuvāki pirmajai idejai ir pakalpojumi – transfers no/uz lidostu un starppilsētu braucieni, kas būtu visaktuālāki karstajās dienās, kad izveidojas lielākais Latvijā korķis Jūrmalas šosejā. Motocikli ir mobili, tāpēc var apbraukt sastrēgumus, tādā veidā ātri, izklaidējoši un ērti aizvest jebkur, kad cilvēks kavē. Kā arī pats brauciens ir aizraujošs, kas ļauj tādā veidā vienkārši izklaidēt cilvēkus, braucot kaut kur bez mērķa, vizinoties apkārt un uzņemot skaistas bildes. Šis ir kaut kas unikāls Latvijas tirgum, bet pasaulē vairākās Rietum valstīs, kā arī lielākajās Āzijas valstīs, tas jau ir ierasts pakalpojums un aizņem savu tirgus daļu.
Uz marketingu nav plānots tērēt daudz naudas. Ir likta likme uz rezonansi. Pirmkārt, ir cerēts ka ziņu portāli un raidījumi stāstīs par šādu uzņēmumu un jaunām iespējām Latvijā, ja tie paši to nedarīs var samaksāt par reklāmas rakstu vai raidījumu. Lietišķiem cilvēkiem būs veidotas vizītkartes kuras būs izplatītas biznesa centros un pusdienu kafejnīcās blakus tiem, tas būs neliels ieguldījums. Bet pārsvarā, ir plānots veikt marketinga aktivitātes internetā un sociālajos tīklos. Pirmkārt izmantojot GoogleAds un Facebook reklāmu, otrkārt, pārdošanas un kuponu portālus, kuros cilvēki gan uzzinās par mums, gan varēs iegādāties pakalpojumu lētāk. Treškārt, būs aktīvi izmantoti mūsu pašu konti sociālajos tīklos, ar dažādām akcijām un aktīvu to lietošanu. Un, beidzot, būs veikts uzsvars arī uz to, ka klienti paši gribēs par mums stāstīt saviem sekotājiem, jo var iztaisīt daudz foršas bildes ar motociklu un formu tam, kuras arī būs mūsu reklāma, jo tā klients pastāstīs par mums. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,99 €
Work pack Nr. 1373042
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register