Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392793
 
Evaluation:
Published: 19.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Daudzdimensiju skalēšana attēlo respondentu uztveri un izvēli ģeometriski telpiskā kartē. Daudzdimensiju skalēšana ir patērētāja uztveres un izvēles analīze.

Piemērs
Kādā pētījumā respondentiem lūdza novērtēt – sarindot visus iespējamos desmit bezalkoholisko dzērienu pārus to līdzības izteiksmē. Šie dati tika analizēti ar daudzdimensiju skalēšanas palīdzību un rezultātā deva telpisku attēlu (att. 1).
No aptaujā iegūtās informācijas, horizontālā ass tika apzīmēta ar “kolas garša”. Tab tika uztverts kā dzēriens, kas visvairāk garšo pēc kolas, un 7-Up kā dzēriens, kas vismazāk garšo pēc kolas. Vertikālā ass tika apzīmēta ar “diētiskums”, kur Tab ir uztverts kā visdiētiskākais un Dr. Pepper kā vismazāk diētiskais. Pēc šī attēla var secināt, ka Coke, Pepsi un Coke Classic tiek uztvertas kā ļoti līdzīgas, ko norāda to tuvums uztveres kartē, un Dr. Pepper tiek uztverts kā relatīvi atšķirīgs no pārējām markām. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register